luni, 11 august 2014

Copiii ştiu să se distreze!

Copilărie...Abandonare. Joacă. Uimire. Curiozitate. Puritate. Iubire sinceră. Prietenie. Dragoste de mamă. Dragoste de tată. Jucării. Păturică. Ursuleţul preferat de pluş. Pupicuri de noapte bună, de bună dimineaţa, de te iubesc...

Copilărie...Nostalgie. Amintiri. Trecut. Păreri de rău. 

Copilărie...copilăria este cea mai preţioasă perlă pe care o ascundem şi o păstrăm, cu sfinţenie, în scoica amintirii noastre.

Atunci când suntem copii, ne dorim să creştem. Să devenim maturi. Credem că adevărata fericire se află în maturitate...zilele trec, lunile, anii, iar noi nici nu ne dăm seama când am devenit maturi...şi ne dorim să redevin copii...noi, cei care vroiam să creştem acum...când această dorinţă arzătoare ni s-a îndeplinit, nu ne dprim decât sa putem da timpul înapoi...ne uităm în urmă şi ne spunem...cât de copil am fost să cred că maturitatea îmi va aduce fericire...Aceasta este povestea mea, poveste ta, povestea oricărui om...Aceasta este viaţa. Şi este atât de frumoasă, cu toate suişurile şi coborâşurile ei...

Este frumos să fim copii...este la fel de frumos să fim şi adulţi! Trebuie doar să vedem partea plină a paharului...de ce oamenii preferă să privească partea goală a paharului?  

Adulţii trebuie să înţeleagă că ei îşi pot trăi a doua copilărie prin proprii lor copilaşi...sau prin coilaşii de care au grijă, prin copilaşii ce le sunt dragi. Ar fi frumos să le putem oferi copiilor, de ziua lor, un cadou pe care să nu îl uite, atunci când vor deveni maturi...un cadou care să le rămână în amintire ca o oază de linişte atunci când vor avea nevoie de rememorarea clipelor plăcute...

Un astfel de cadou pentru ziua copilaşilor îl putem face apelând la serviciile firmei www.articoledepetrecere.ro. Folosind articolele minunate pe care le au în stoc, petrecerea pentru pitici va fi, într-adevăr, o petrecere ruptă dintr-un basm!

Sursă poză: www.articoledepetrecere.ro

Pentru că îmi doresc foarte mult să le fac o petrecere surpriză copilaşilor ce îmi sunt dragi, am început să cumpăr produsele necesare, pentru a-i face fericiţi pe pitici. În primul rând, m-am hotărât să cumpăr pinata, pentru că - nu-i aşa? - fătă pinata o petrecere pentru copilaşi nu mai are farmec!
 
 
Sursă poză: www.articoledepetrecere.ro
Mi-au plăcut foarte mult modelele de pinata şi am ales să cumpăr mai multe, atât pentru băieţi, cât şi pentru fetiţe. 
Preţurile sunt foarte bune, iar pe site explică, detaliat, cum se folosesc aceste jocculeţe.
Am cumpărat 3 modele pinata pentru fete şi 3 modele pinata pentru băieţi.
Atât pentru fete, cât şi pentru băieţi, voi umple o pinata cu dulciuri, o pinata cu jucării mici şi uşoare, pentru a nu se lovi copiii şi o pinata o voi umple cu creioane de colorat, carioci şi plastilină.
Aceste mici surprize vor face dintr-o simplă petrecere, o petrecere de vis pentru cei mici. Iar pentru adulţi va fi, de asemenea, o petrecere ce îi va antrena în jocurile copilăriei.

Pentru frumoasa petrecere, am ales să apelez şi la serviciile unei firme care oferă face painting şi, bineînţeles că nu va lipsi nici un clovn vesel şi bun, care să îi înveţe pe copii cum să modeleze baloane.

O astfel de petrecere sigur le va oferi atât celor mici, cât şi adulţilor, amintiri care se vor întipări, în fiecare suflet; amintiri ce vor creşte în intensitate şi în importanţă, cu fiecare an ce va trece; amintiri ce vor avea darul de a ascunde orice greutate, orice răutate şi orice rană ce îşi va face cuib în acel suflet...

Sursă poză: www.articoledepetrecere.ro

Niciun comentariu: