luni, 18 august 2014

Sănătatea-i mai bună decât toate!

Sănătatea mea şi a oamenilor dragi mie este foarte importantă. De-a lungul timpului, am căutat spitale, de stat sau private, care să îmi pfere mie şi oamenilor dragi siguranţa, confortul şi calitatea ridicată a serviciilor medicale de care avem atâta nevoie. Recunosc că am căutat destul de mult, până când am descoperit Centrul medical Matei Basarab (CMMB). 
Poză editată de mine. Sursă poze: www.cmmb.ro
 
Aici am găsit, întotdeauna, medici calmi, răbdători şi zâmbitori. Medici care ştiu cum să se poarte cu copiii şi care ştiu că orice femeie are nevoie de un tratament special pentru că, fără ea, nu ar putea exista, cu adevărat, un cămin, o familie.

Ţin minte că, într-o zi, am mers, la CMMB, pentru a-mi face o ecografie. Eram destul de speriată, iar doctorul, văzându-mă, mi-a zâmbit prietenos şi m-a rugat, să stau, câteva minute pe scaun. M-a privit calm şi mi-a spus că totul va fi bine. Mi-a spus că ecografia nu va dura mult şi că, apoi, ar fi bine să mă răsfăţ şi să mă odihnesc. Îmi amintesc că eu doar îl priveam, iar el mi-a spus că, fiind femeie, trebuie să învăţ să mă respect mai mult. Să mă răsfăţ. Să mă odihnesc îndeajuns. Pentru că eu sunt "nucleu al familiei" şi trebuie să mă menţin sănătoasă - pentru oamenii dragi mie.

De atunci, am mers cu mare drag şi cu inima deschisă, la CMMB.

Sursă poză: www.cmmb.ro

Am fost foarte fericită atunci când am aflat că, la CMMB, există şi clinică pentru copii.
Pentru că finuţa mea a răcit destul de rău, am dus-o, imediat, la clinica pentru copii CMMB. Acolo, doamna medic pediatru s-a purtat foarte frumos cu fetiţa şi a ştiut cum să se apropie de ea.

Deşi finuţa mea era foarte speriată, din clipa în care a văzut-o pe doamna doctor, i-a trecut orice urmă de teamă. 
A intrat în cabinet şi a început să admire frumoasele desene rupte sin basme. A discutat cu doamna doctor despre personajele lipite pe perete şi, în timpul discuţiei, finuţa mea a fost controlată. Nici măcar nu a băgat de seamă.

Ori de câte ori eu sau oamenii dragi mie avem vreo urgenţă de sănătate, apelez, cu cea mai amre încredere la serviciile oferite de către CMMB pentru că ştiu că, aici, găsesc servicii de calitate, medici dedicaţi şi curăţenie perfectă.

Sursă poză: www.cmmb.ro

Niciun comentariu: