joi, 14 august 2014

Timpul poate fi la degetul tău mic!

Timpul...ce am fi fără el? Noi, oamenii, am creat timpul, doar ca să auzim cum...tic tac, tic tac, tic tac...trecem prin viaţă, în paşi de dans, pe ritmul ticăitului...pe ritmul secundei. Da...secunda este scena pe care noi ne dansăm viaţa. Timpul nu este decât secunda ce trece...trece pe lângă noi, fără să ne întrebe dacă vrem să mai zăbovim lângă ea sau nu. Fără să ne întrebe dacă suntem sau nu pregătiţi pentru o nouă secundă, pentru un nou timp, pentru un nou pas în viaţă. 

Timpul...este nemilos. El trece, fără să se gândească dacă ne face sau nu rău. Tic tac, tic tac, tic tac...auzim, iar şi iar...de cele mai multe ori, auzim de la ceasul nostru preferat, pe care îl purtăm, cu mândrie, la mână. De parcă am crede că, purtând ceasul la mână, avem timpul la...degetul nostru mic. Oare...aşa o fi?!

Am hotărât că este timpul să îmi cumpăr un nou ceas, un ceas care să îmi cânte, clipă de clipă, timpul...un ceas care să îmi fie alături, un ceas care să îmi aducă timpul la degetul meu mic! Tic tac, tic tac, tic tac...
Sursă poză: www.secundar.ro
 
Am găsit, pe site-ul secundar.ro, ceasul perfect pentru mine! Îl ador, pur şi simplu, pentru fluturaşii superbi şi pentru combinaţia dintre auriu şi argintiu, ce îi dă ceasului un aer elegant. 

Întotdeauna am considerat că timpul are aripi de fluture...aripile timpului sunt secundele. Aşa zboară timpul: îşi ia zborul, secundă după secundă...bătaie de aripă după bătaie de aripă. Fiecare secundă "tic" care trece "tac" este, de fapt, o bătaie de aripă a fluturelui! Aşa percep eu trecerea timpului...îmi imaginez că secundele sunt stoluri de fluturi ce se eliberează şi îşi iau zborul în universul necuprins...

Fluturi...cu ale lor aripi colorate, magice, frumoase...aşa este şi timpul, cu ale lui secunde colorate, magice, frumoase! Niciodată nu ştii ce se va întâmpla în secunda următoare. Poţi doar să bănuieşti. Aici este frumuseţea timpului. Culoarea...culoarea timpului este dată de micile bucurii ale vieţii: un zâmbet, iubirea, o faptă bună...colorează atât de furmos timpul...

Ceasul acesta m-a fermecat tocmai prin superbii fluturaşi care îmi amintesc că timpul este magic, la fel ca şi ei...
Pentru că este atât de frumos şi de ieftin, mi l-am comandat fără să mai stau pe gânduri!

Niciun comentariu: