duminică, 10 august 2014

O baie fericită

Azi, am intrat în baie şi am văzut că e tare nefericită...m-am uitat cu atenţie la ea şi mi-am dat seama că este mult prea învechită. Nu are personalitate. A îmbătrânit. Este ştearsă. Nu se mai simte atrăgătoare, nu mai vede nimci frumos la ea şi a uitat să mai zâmbească. Azi, mi-am dat seama că este timpul să o renovez...este timpul să îmi personalizez baia. Să îi ofer culoare, optimism, fericire, tinereţe şi frumuseţe. O voi face regina băilor! 

Întrebând în stânga şi-n dreapta ce magazin este cel mai bun în decoraţiuni şi produse penru baie, am aflat de Saniclas.

Sursă poză: http://www.saniclas.ro/

Hotărâtă să îmi renovez baia din...cap până-n picioare, am început cu cada. Mi-am dorit să cumpăr o cadă mare, albă şi cu un model care să îmi amintească de mare şi de nisip. De asemenea, cada perfectă pentru baia mea trebuie să fie cu hidromasaj şi cu joc de lumini. Trebuie să aibă un loc destul de mare ăe care să îmi pot pune toate produsele pentru îngrijire personală şi trebuie să îmi ajute baia să zâmbească din nou.

 
Sursă poză: http://www.saniclas.ro/
După ce mi-am ales cada mult dorită, am schimbat şi mobilierul. Am ales, de la Saniclas, un mobilier suspendat ce poartă culoarea nisipului. Mobilierul este realizat din stejar şi are finisaje superbe.
De cum am văzut acest superb mobilier, mi-am spus că se va potrivi perect cu modelul pe care l-am ales pentru cadă.   
Îmi plac foarte mult liniile fine şi ador trecerea lină de la o nuanţă la alta. Ori de câte ori privesc mobilierul, îmi amintesc de nisipul fin, de culoarea lui superbă, de nuanţele ce numai nisipul de la malul mării le poate avea...

Sursă poză: http://www.saniclas.ro/
Bineînţeles că am ales, pentru baia mea, şi o oglindă asortată, realizată din stejar mat natural.
Am ales o oglindă simpă, însă în ton cu restul băii. O oglindă pe care să îmi pot ţine câteva decoraţiuni care să îmi aducă aminte de mare şi câteva produse pentru îngrijire personală.
O oglindă în care să zâmbesc în fiecare dimineaţă şi în care să văd cum baia mea se simte, clipă de clipă, ca într-o vacanţă la mare.

Acum, baia mea zâmbeşte...zâmbesc si eu!


Niciun comentariu: