marți, 18 noiembrie 2014

Cele mai frumoase hăinuţe pentru bebeluşi

Majoritatea prietenelor mele au, deja, copii. Mai mari sau mici. De 2 luni sau de 6 anişori. Pentru că îmi plac foarte mult copiii, ori de câte ori merg în vizită una din aceste prietene, nu pot să nu cumpăr câte ceva şi pentru copilaş. Îmi place să văd bucuria din ochii copiilor, atunci când primesc cadouri. Pentru mine, aceste momente sunt de neegalat aducându-mi fericire, linişte sufletească şi zâmbete. Îmi place să vorbesc cu copiii, să îi ascult, să mă joc cu ei şi să îi fac să se simtă bine în compania mea.

Am căutat foarte mult timp un magazin online pentru copii, de unde să pot cumpăra produse de calitate. Am căutat un magazin unde raportul calitate - preÅ£ să fie cel mai bun. De curând am aflat de Erfi.ro, magazinul online cu cele mai frumoase lucruri atât pentru bebeluÅŸi, cât ÅŸi pentru copii. 

Mi-au plăcut, în mod deosebit, hăinuÅ£ele pentru bebeluÅŸi ÅŸi am hotărât să cumpăr câteva hăinuÅ£e pentru bebeluÅŸul unei prietene. 

Sursă poză: www.erfi.ro
Când am văzut aceÅŸti pantalonaÅŸi cu botoÅŸei, m-am îndrăgostit, din prima clipă, de ei! Mi-a plăcut foarte mult faptul că pantalonaÅŸii sunt 100% din bumbac, materalul fiind tratat pentru a fi moale ÅŸi plăcut la atingere. De asemenea, materialul textil din care este făcut pantalonul nu conÅ£ine materiale toxice, fiind antialergic. 

Pentru că bebeluşii sunt atât de fragili şi delicaţi, am căutat, întotdeauna, haine care să fie de o calitate superioară - pentru că bebeluşii merită tot ce este mai bun!

Sursă poză: www.erfi.ro
Culoarea îmi place mult şi m-am bucurat atunci când am aflat că aceasta nu se va deteriora nici după mai multe spălări.


Mi-a făcut cu ochiul ÅŸi acest body cu mânecă lungă, tocmai bun pentru vremea friguroasă de afară. FaÅ£a de iepuraÅŸ este foarte haioasă, iar urechile tridimensionale îi vor atrage atenÅ£ia bebeluÅŸului. 

La călcâie, body-ul are un elastic pentru fisare,  astfel încât bebeluÅŸul nu va fi deranjat în nici un fel.

Îmi place mult faptul că poate fi folosit atât ca pijama, cât şi ca body de casă. Ca şi pantalonaşii, şi acest body este confecţionat din bumbac. Este moale şi haios, special pentru a atrage atenţia bebeluşilor şi pentru a se îndrăgosti de el.


Vă recomand, cu drag, să aruncaţi o privire...două...trei...pe Erfi.ro pentru că veţi găsi hăinuţe, jucării şi diverse accesorii superbe pentru copii. Vă asigur, dragele mele şi dragii mei, că orice copil se bucură atunci când primeşte cadouri frumoase, haioase, cadouri care să le pună imaginaţia la treabă. Cadouri care să le spună o poveste.


Sursă poză: www.erfi.ro

7 comentarii:

Irina spunea...

Ai perfecta dreptate. Sunt superbe hainutele.:)

Unknown spunea...

Multumesc mult! Eu m-am indragostit de hainutele astea! :)

Mikyangel spunea...

Pantalonasii sunt bestiali. :)

Unknown spunea...

Daaaaaaaaaaa! Ii ador :D

Unknown spunea...

Sunt atat de gingase de-mi vine sa le mananc! :))

Unknown spunea...

Sunt atât de frumoase, încât îți vine să le cumperi pentru păpuși, dacă nu ai pentru cine.Succes!

Unknown spunea...

Alina, daaaaa...dar sa le si vezi pe un bebe? Cred ca e cel mai dragut lucru! :D

Maria, sa stii ca ai dreptate! Mersi! :*