duminică, 30 noiembrie 2014

Iarnă. Copii fericiţi.


De câteva luni, finuţa mea are un frăţior. Este atât de jucăuş şi de curios, încât, chiar şi atunci când stă în cărucior, privirea îi zboară încolo şi-ncoace, fără oprire. Îi place să fie băgat în seamă mereu. Să gângure. Să zâmbească. Îi place să mă ţină de mână, să mă privească fix în ochi şi să râdă. În acele clipe, mi se încălzeşte inima de bucurie şi sufletul îşi dansează fericirea.


Când era vremea mai caldă, obişnuiam să merg mai des pe la ei şi să îl plimb prin parc.
Adora să se uite cum se învârt roţile căruciorului, atunci când îl plimbam. Acum, iarna, preferăm, eu şi părinţii lui, să îl ţinem pe bebe mai mult în casă. Nu vrem să răcească, aşa că a trebuit să îi găsesc nişte jucării ca să îl ţină ocupat...în casă! 

Din fericire atât pentru noi, cât şi pentru bebe, am găsit lumea în care bebeluşii se simt cel mai bine

Sursă poză: www.noriel.ro/bebe
Curioasă fiind, am păşit, cu grijă, în această minunată lume a bebeluşilor şi am fost surprinsă de frumuseţea şi utilitatea jucăriilor. Peste tot pe unde priveam, vedeam jucării ce pun imaginaţia bebeluşilor la treabă. ţinându-i, în casă, ocupaţi.

Mi-a plăcut foarte mult această lampă de proiecţie rotativă şi muzicală, care sunt sigură că îmi va ţine piticul în casă, departe de frigul de afară. Bebe va putea să privească, pe perete, desene care îi vor atrage atenţia, va asculta muzică liniştitoare, şi se va putea juca, apăsând pe numeroasele butoane ale lampei.

Sunt sigură că bebe se va îndrăgosti de această jucărie, pentru că îi oferă tot ceea ce are nevoie: culoare, muzică, desene, butoane, joacă, noutate.

Sursă poză: www.noriel.ro/bebe
Pentru că piticul a început să meargă de-a buşilea, m-am gândit că, pentru a nu se plictisi, acest premergător muzical este perfect pentru a-l ţine ocupat şi pentru a-l ajuta să înveţe să meargă. Am preferat să îl cumpăr pentru că este 3 în 1: poate fi folosit atât premergător, cât şi ca balansoar sau ca scaun înalt. Are jucării ce îl vor ţine ocupat pe bebe, are muzică realizată special pentru el şi este foarte frumos colorat.

Cu aceste două jucării, orice bebe va trece, prin iarnă, fericit şi sănătos. Va învăţa lucruri noi, îşi va folosi imaginaţia şi va creşte armonios şi sănătos. Va zâmbi mai mult, va râde şi va învăţa să fie atent la detalii.

Atunci când eu şi bebe ne-am jucat cu premergătorul şi cu lampa, am observat cât era de liniştit, de atent şi de fericit. Râdea cu gura până la urechi şi pipăia fiecare bucăţică din cele două jucării. Uitase de iarnă, de parc şi de plimbări afară.

6 comentarii:

Ideilarece spunea...

Stiam de carucioarele 3 in 1, dar de premergator 3 in 1 nu auzisem. Este intr-adevar ceva deosebit de frumos si util in sezonul rece!
Intr-o familie unita, exista mereu solutii si intr-ajutorare!

Unknown spunea...

Asa este, daca familia este unita, totul se rezolva! :)

Unknown spunea...

Îmi place lampa rotativă.O voi sugera și eu cuiva.Succes!

Unknown spunea...

Multumesc mult! Pentru bebelusi este ideala acea lampa :)

Mikyangel spunea...

Si mie imi place lampa rotativa. Pacat ca nu am aflat de ea cand era Dragos bebelus.

Unknown spunea...

Este cadoul ideal pentru prietenii care au bebelusi! :)