marți, 18 noiembrie 2014

Fericire pe...patru roţi! Curaj pe două roţi!

"- Vrrrruuuum vrrruuuuuum" - o aud pe fetiţa mea îngăimând. Mă uit, râzând, la ea.
"- Vrrrrruuuuum....TIIIIIIIIIIT! TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! Vrrrrrrrrrrrum!!!"

"- Mami, vrei maşinuţă? De la vârsta asta? Vrei vrum vrum?"
"- Vrum vum. Maşinuţă. Moş Căciun vleau să îmi dea vrrrrrum vrrrruuuuum. Volbeşti cu el, mami? Îmi aduce vrrrum vrrrrrrum?

Mă uit la comoara mea mică. Nu îmi vine să cred că vrea, deja, să fie şoferiţă. Îi promit că o ajut să îi scrie Moşului scrisoare şi...om vedea dacă îi aduce maşinuţa mult dorită. 

Fără să ştiu pe ce drum să o apuc pentru a-i lua fetiţei mele maşinuţa, chem, la mine, o prietenă. Pregătesc cafeaua, fac rapid ceva dulce şi, fără să îmi dau seama cum a trecut timpul, iată că a sosit şi prietena la mine.

"- Bună! Ce bine îmi pare că ai venit! Ce mai faci?"
"- Uite, tocmai mă gândeam ce cadou să îi fac fiului meu de Crăciun. Am găsit, de curând, un magazin online de maşinuţe pentru copii."
"- Oh, ce coincidenţă! Fata mea făcea, azi dimineaţă, "vrrrum vrrrrrum" şi mi-a spus că vrea o maşinuţă. Oh, hai că aduc laptopul şi ne uităm pe site."

Masinuta electrica pentru copii Mini Epoque
Sursă poză: www.magazinuldemasinute.ro
Zis şi făcut, am adus "obiectul muncii" şi ne-am uitat, amândouă, la maşinuţe. Pe mine m-a vrăjit această maşinuţă electrică, perfectă pentru fetiţa mea. Şi mie şi dragei mele fetiţe ne place mult culoarea roşie. 
Îmi place faptul că maşinuţa este dotată cu o telecomandă pentru părinţi. Astfel, copilul este în siguranţă, pentru că, din telecomandă, părintele poate controla maşina ca să mearga înainte, înapoi, la dreapta sau la stânga. De asemenea, maşina are şi pedală de acceleraţie, centură de siguranţă, mufă pentru mp3.
Cu ajutorul volanului, maşina poate face diferite sunete, iar farurile maşinuţei se aprind atunci când aceasta înaintează.


"- Este o maşină perfectă pentru fiica mea!" - îi spun, fericită, prietenei.
"- Aşa este! Hai să căutăm una şi pentru fiul meu!"
Ducati GP 24V limited edition
Sursă poză: www.magazinuldemasinute.ro
După căutări peste căutări, gândiri şi răzgândiri, prietena mea s-a hotărât să îi cumpere băiatului acest scuter electric. Ne place foarte mult faptul că este o ediţie specială Valentino Rossi. Am aflat, ulterior, că Valentino Rossi este multiplu campion mondial la motociclism viteză. Este consideran ca fiind cel mai talentat dintre practicantii acestui sport. Pentru că băiatul ei este pasionat de motociclism şi îi place foarte mult Valentino Rossi, nici nu a mai stat pe gânduri pentru a-i cumpăra acest scuter.

Acest scuter produce zgomotul motorului, are claxon şi accelerator manual cu două viteze. Îmi place faptul că are şi pedală de frână, viteza maximă fiind de 16km/h.

"- Cred că tocmai am găsit cadourile perfecte pentru copiii noştri!" - îi spun prietenei.
"- Da! Hai să săm comanda şi să ne bucurăm de resrul zilei. Mai faci cafea?"

Aşa cum am stabilit, am comandat cadourile şi ne-am petrecut restul zilei liniştite, alături de copiii noştri. De abia aştept să îmi văd fetiţa şoferiţă! Ce poate fi mai frumos decât zţmbetul sincer al unui copil? 

6 comentarii:

Radu Thor spunea...

Vleau si eu! :)

Unknown spunea...

Heheeee :)) si eu vleau!

Unknown spunea...

Si eu eram innebunita dupa masinute cand eram mica :))

Mikyangel spunea...

Cine nu vrea asa masinuta? Si eu vreau! Vrrruuuummmm, vvvvruuuuummm. :)

Bianca spunea...

Superba masinuta!! Vrem si noi una dar crem.pt baietelul nostru!!
S o foloseasca sanatoasa !!

Unknown spunea...

@Alina, sa stii ca si mie imi placeau muuuuult :))

@Miky, vruuum vruuuuuum, ce m-as plimba acum pana la munte cu masina :D

@Bianca, multumesc! Pai ia pune-l pe baietel sa ii scrie Mosului :)))) :*