luni, 3 noiembrie 2014

Noi doi şi iubirea noastră, în lumina reflectoarelor...

A trecut un an de când eu şi iubitul eu am ales să mergem pe acelaşi drum. Un an plin de iubire, de momente frumoase petrecute impreuna, de zâmbete şi de fericire. Azi serbăm un an de când suntem împreună şi jumătate de an de când stăm împreună, în casa noastră.

A trecut un an de când, în fiecare dimineaţă, mă trezesc cu zâmbetul pe buze. Pentru că îl văd pe el. Pentru că mă alintă, mă respetcă, mă protejează şi mă iubeşte aşa cum ştie mai frumos. În această dimineaţă m-am trezit şi am găsit, pe pernă, un bilet:
Sursă poză: arhivă personală
M-am bucurat ca un copil atunci când am citit biletul şi am mers în bucătărie, pentru a vedea ce cadou mi-a luat scumpul meu.

Sursă poză: www.foodstory.ro
Am găsit micul dejun aranjat foarte frumos. Îmi pregătise cafeaua cu multă frişcă, aşa cum ştie că îmi place, şi trei sendvişuri cu dulceaţă. Alături am găsit două cutii: mare mi-a fost mirarea când am desfăcut cutiile şi am găsit, într-una, rochia de seară pe care mi-o doream de mult timp şi, în a doua, o pereche superbă de pantofi. Fericită, am probat rochia şi pantofii şi nu îmi venea să cred cât erau de frumoase şi cât de bine îmi stăteau! Apoi am mâncat, am băut cafeaua şi, atunci când am strâns masa, am găsit, sub farfurie, un bilet: vin să te iau la 19:00. Te rog să fii gata şi să foloseşti cadoul primit. Te iubesc!

Zis şi făcut, la ora 19:00 am fost gata de plecare. El a venit să mă ia. M-a strâns în braţe, m-a sărutat şi...
"- La mulţi ani, draga mea! Wow...! Eşti superbă! Mai am o surpriză pentru tine. Să mergem, draga mea. Ca să nu întârziem."
"- Mulţumesc, dragul meu, pentru cadouri! Eşti minunat! Eşti...te iubesc!!! Dar unde mergem?"
"- Vei vedea...hai cu mine..."
Fără să mai stăm prea mult de vorbă, am urcat amândoi în maşină, iar el m-a dus la cel mai frumos restaurant. Am intrat şi ne-am aşezat la masa rezervată. Eu eram, pur şi simplu, fascinată de atmosfera romantică, de basm, creată de luminile  aranjate în aşa fel încât să îmi mângâie simţurile. 

Sursă poză: www.atas.ro
"- Draga mea, ştiu că îţi place foarte mult atmosfera caldă dată de jocul de lumini. De aceea te-am adus aici, pentru că acest restaurant a fost iluminat de adevăraţi magicieni ai luminii."
"- Îţi mulţumesc pentru că m-ai adus aici! M-a fascinat întru totul felul în care este iluminat localul. Lumina parcă îmi mângâie sufletul, luându-mi toate grijile şi lăsându-mi doar amintirile frumoase. Ştiam că există terapie cu jocul de lumini, însă acum simt, pe propria-mi piele, că ea poate face minuni! Mă simt atât de liniştită, încât îmi pot auzi sufletul cum dansează, fericit, bucurându-se de lumina ce se joacă, atât de frumos, cu sentimentele lui...!"
Sursă poză: www.atas.ro
După ce am mâncat şi ne-am răsfăţat cu şampanie, amândoi eram vrăjiţi de atmosfera superbă din restaurant: lumina parcă se contopea în ritmurile muzicii, tablourile cu imagini din Paris ne aminteau de prima vacanţă în care am mers amândoi, iar în aer parcă plutea ceva...ceva...ce nu puteam descrie în cuvinte. 
"- Draga mea, dansăm?" - mă întreabă scumpul meu iar eu, fără să stau pe gânduri, îi dau mâna şi mă las purtată de corpul lui ce se mulează, perfect, cu corpul meu. În paşi de dans, în timp ce el mă învârtea, mă lăsa, uşor, în jos, mă ridica, mă săruta, îmi părea că lumina dansează o dată cu noi. Corpurile de iluminat păreau, în timp ce dansam, reflectoare ce ne puneau în evidenţă fiecare pas. Îmi părea că ne trimiteau jocuri de lumini, pentru a ne ajuta să  arătăm perfect în faţa oamenilor de la celelalte mese, ce ne priveau cu mare atenţie. 

În timp ce dansam, mă simţeam ca o vedetă. Pentru că eu şi sumpul meu eram priviţi de către toţi ceilalţi oameni. Numai noi dansam. Eram doar noi doi şi a noastră iubire. Acolo, în paradisul creat de către Ataş Lighting, simţeam că ne aflam sub lumina reflectoarelor. Acolo, pe "scena" restaurantului, simţeam că iubirea noastră străluceşte, jucându-se cu lumina ce, parcă, ne acorda nouă toată atenţia...

Sursă poză: www.atas.ro

5 comentarii:

Unknown spunea...

Vă doresc ca reflectoarele fericirii să lumineze totdeauna pentru voi.Succes!

Unknown spunea...

Multumesc mult! :)

cristinalincu spunea...

foarte romantic :)

Anonim spunea...

ce bilet frumos!! asa ne lasam si noi, avem un sticker pe dulap pe care scriem cu markerul ( are si un buretel special cu care poti apoi sterge).
Va urez sa fiti vesnic indragostiti!

Unknown spunea...

Cristina, exact asa am si vrut sa fie articolul: cu tenta romantica. Ma bucur ca asa l-ai perceput si tu! :*

Dana, foarte frumos procedati si voi! Nu este o idee rea pentru nici un cuplu. Multumim, la fel! :)