sâmbătă, 9 august 2014

Iz de mare în casa mea

Azi, m-am trezit cu un mare dor...dor de mare! Îmi doresc atât de mult să merg la mare, însă nici anul acesta nu voi ajunge. M-am tot gândit, aşadar, cum aş putea să mă bucur, cât de puţin, de frumuseţea mării. De albastrul ei nemărginit. De apusul şi de răsăritul ce doar în mantia mării le pot admira. De valurile năstruşnice, de pescăruşii ce parcă dansează pe scena magică a cerului, de norii ce îşi oglindesc frumuseţea în mare...

Visând la frumuseţea şi la magia cu care marea învăluie fiecare zi a verii, m-am gândit că ar fi o idee minunată să îmi renovez apartamentul în nuanţele nisipului fin, al scoicilor, al mării...zis şi făcut, m-am hotărât să îmi cumpăr, de la Arabesque, tot ceea ce am nevoie pentru a-mi aduce marea în apartament.

Prima dată, am decis să îmi cumpăr vopsele şi ustensile pentru a-mi picta, pe un perete din sufragerie, plaja pe care o visez: nisip fin,  scoici, marea de un albastru mirific, soarele ce troneză pentru pescăruşii şi pentru norii ca de puf...
Sursă poză: http://arabesque.ro
Pentru bucătărie, am ales să îmi schimb gresia, alegând un model de gresie care imită foarte bine nisipul fin. Astfel, am reusşit să mai aduc o parte din izul mării şi în locul în care îmi petrec, cu drag, o parte din timp...

Sursă poză: http://arabesque.ro

Mi-a plăcut mult că cei de la Arabsque nu obligă nici un client să cumpere engross, aşadar am putut cumpăra retail, adică exact atâ cât am avut nevoie. Pentru mine, acesta este un avantaj foarte bun pe care cei de la Arabesque îl au, faţă de concurenţă.

Pentru că nu am mult timp liber, am comandat online de pe site-ul magazinului. Procesul mi s-a părut simplu, uşor de utilizat de către oricine şi rapid. Interfaţa este prietenoasă şi comanda se realizează în doar câteva minute, astfel: se creează contul de client. Se selectează, apoi, produsele dorite şi, după terminarea selecţiei, se verifică acel coş online de cumpărături, pentru a se face ultimele modificări. Se pot şterge produse sau se pot adăuga. În final, se poate lansa comanda. 

Transportul se va face acasă, iar produsele comandate vor ajunge a doua zi sau, în cel mai rău caz, a treia zi de la data efectuării comenzii.

Cu ajutorul celor minunatei echipe de la Arabesque, am reuşit să îmi renovez, singură, apartamentul şi să îmi îndeplinesc visul de a-mi readuce, în apartament, puţin din izul mării...

Niciun comentariu: