marți, 18 noiembrie 2014

Un bebeluş fericit

Copiii vin, pe lume, ca o binecuvântare. Atunci când văd un bebeluş, nu îmi pot lua ochii de la el. Îmi pare o minune. O mână de om ce învaţă să trăiască. Atunci când privesc orice bebeluş, îmi place să cred că a venit, pe lume, în urma uni iubiri pure. Sincere. Îmi place să cred că este rezultatul iubirii. 

Ţin minte că, într-o zi am stat, în metrou, lângă o doamnă ce avea, în braţe, un bebeluş. Mă uitam la ea şi o sorbeam, pur şi simplu, din priviri - căci era o fetiţă atât de scumpă....! La un moment dat, pitica mi-a zâmbit. M-a privit fix şi mi-a zâmbit. I-am zâmbit înapoi. Pitica a gângurit ceva şi a întins braţele către mine. I-a luat mânuţa şi m-am jucat cu ea. Mi-a zâmbit şi a gângurit. Eu eram atât de fericită, de parcă aş fi atins o minune. Aşa şi este! Atunci când atingi bebeluşii, se întâmplă o minune. Îţi dai seama că, în lumea asta mare, în tot acest univers, problemele tale devin insignifiante. Îţi dai seama că totul, în jurul tău, e minune. Viaţa însăşi e magică. "O dată am fost şi eu ca tine, pitico..." - îmi spun, în gând şi îi zţmbesc.

Mama celei mici, fiind încântată că fetiţa mă place, m-a invitat să stau lângă ele. Destinul a făsut să coborâm la aceeaşi staţie şi sp schimbăm acelaşi metrou. Am mers aproximativ jumătate de oră. Mi-a plăcut foarte mult căruciorul fetiţei şi, curioasă, am întrebat-o pe doamnă de la ce magazin l-a cumpărat.
"- L-am găsit la ofertă, la magazinul online marisuca.ro. Mi-a plăcut foarte mult, pentru că este practic şi comod. Mi-am dorit să cumpăr un cărucior 3 în 1 şi, la ei, am găsit exact ceea ce căutam!"
"- Cum adică 3 în 1?" - întreb, mirată. Nu înţelegeam, şi pace, ce putea face un cărucior mai mult decât a fi...un cărucior!
Hello Kitty - Sistem Millestrade
Sursă poză: www.marisuca.ro
"- Să îţi explic, draga mea. Acest cărucior este potrivit bebeluşilor de la naştere şi până la vârsta de 36 de luni. Cu ajutorul lui, pitica mea are confortul asigurat! Căruciorul, până la 6 luni, se foloseşte ca landou. Apoi, se poate folosi ca şi coş auto, până la 13 kg. De la 6 luni la 36 de luni, se utilizează ca şi cărucior cu scaun reversibil."
"- Wow...! Chiar că este practic! Şi ce accesorii mai are?"
"- Are această frumoasă gentuţă pentru scutece şi alte accesorii, are apărătoare pentru ploaie; este transparentă, astfel încât îmi pot vedea copilul oricând. Are şi capotină cu fereastră şi buzunar. Ce să mai, este căruciorul perfect! Copilul meu este foarte fericit când este în căruciorul acesta!
"- Nu ocupă loc atunci când îl depozitaţi?"
"- Draga mea, ocupă foarte foarte foarte puţin loc!"

După ce am mai discutat câte ceva despre bebeluşi, a trebuit să coborâm şi să o luăm, fiecare, pe drumul ei. Doamna cu fetiţa mergeau acasă, iar eu mai aveam treabă prin oraş. Întreaga zi m-am gândit la zâmbetul fetiţei şi mi-am dat seama că fiecare bebeluş trebuie să fie un bebeluş fericit!


Sursă poză: www.marisuca.ro

5 comentarii:

Mikyangel spunea...

Si mie imi plac bebelusii si tanjesc dupa perioada cand era Dragos mic, cat un dop. :)

Unknown spunea...

Si eu am avut carucior 3 in 1, foarte util

Unknown spunea...

Miky, sunt scumpi rau bebelusii, dar copilul tau este o comoara la orice varsta!

Mihaela, da, cred ca e foarte util.

Unknown spunea...

Inainte bebelusii erau fericiti cu o sticla de lapte, vad ca s-au cam smecherit! :))

Unknown spunea...

Pai da...sunt sunt bebelusi moderni acum :D :))