luni, 10 noiembrie 2014

Petrecerea Black Friday

"Nu ştiu alţii cum sunt", dar eu mă pregătesc, încă de pe acum, de Crăciun. Mai este atât de puţin şi începe lune decembrie, luna mea preferată din an. Pentru că ninge ca în poveşti. Pentru că avem sărbători pline de magie, pentru că oraşul este îmbrăcat în haine de sărbătoare. Iubesc luna decembrie pentru oamenii ce par mai liniştiţi, mai fericiţi şi mai îngăduitori. Pentru cadourile pe care le ofer. Pentru oamenii dragi ce îmi sunt alături. Pentru copiii atât de fericiţi.

Sursă poză: www.elefant.ro
De curând, am aflat că haiosul elefenănţel ce locuieşte pe elefant.ro, ne-a pregătit o super surpriză pentru a începe...marştul cumpărăturilor de Crăciun (şi nu numai)! În casa elefănţelului, pe 21 noiembrie 2014 va fi petrecerea Black Friday, cea mai importantă petrcere pentru care preţurile se lasă reduse! Şi, pentru că la elefănţel petrecerea durează trei zile şi trei nopţi, Black Friday va continua, în perioada 21 noiembrie - 30 noiembrie, cu Black Week.

Anul acesta vreau să fac mai multe cadouri. Pentru că ador zâmbetul oamenilor care primesc cadouri. Pentru că vreau să văd că oamenii dragi mie sunt fericiţi. Pentru că fiecare cadou dăruit plantează un zâmbet în sufletul meu!

Îmi plac foarte mult produsele de la Home Deco şi de aici voi cumpăra primul cadou. Pot alege dintr-o gamă variată de produse cum ar fi tablouri, produse pentru bucătărie, fototapet, lenjerie de pat, Mobexpert outlet

Sursă poză: www.elefant.ro
Primul cadou cumpărat a fost acest superb tablou. Pentru că prietenei căreia vreau să i-l dăruiesc îi place marea şi îi plac aceste tablouri, formate din mai multe bucăţi, ştiu sigur că va fi foarte încântată atunci când va descoperi ce cadou i-am pregătit, împreună cu elefănţelul.

Tabloul este format din cinci piese ce, împreunate, aduc magia mării în orice încăpere. 
Mă gândesc că nu aş vrea să îi dau, pur şi simplu, acest tablou. Voi merge la ea acasă şi, când nu va fi atentă, voi pune tabloul pe perete, în sufragerie. Ştiu că, aşa, o voi uimi şi acest cadou îi va mângâia sufletul şi îi va aduce o rază de zâmbet acolo, în inimă.

Nu m-am putut abţine să nu mă uit şi la ceasurile pe care elefănţelul le-a pregătit pentru petrecerea Black Friday. Îmi place mult că îmi pot alege foarte repede ceasul dorit, selectând brand-ul şi culoarea pe care le doresc. Un ceas este o idee foarte bună atunci când vrei să faci un cadou şi nu vrei să greşeşti!

M-am uitat şi la cărţi şi ebooks unde, de asemenea, pot alege cărţile după categorie. Elefănţelul a pregătit, pentru petrecere, şi această categorie. Aşadar...se dă undă verde la citit atât cărţi, cât şi ebook!

Voi cumpăra şi câteva jucării pentru copiii dragi din viaţa mea. Şi, de ce nu, voi cumpăra jucării şi pentru copiii defavorizaţi, de pe stradă sau din cămine. Consider că, dacă fiecare dintre noi ar face, măcar de sărbători, câteva cadouri oamenilor de pe stradă, noi, cei care dăruim, am fi mai fericiţi, iar acei oameni ar primi cel mai frumos cadou: speranţa pentru a merge mai departe!

Putemt alege jucării în funcţie de vârstă, teme, categorii, branduri, etc.

Sursă poză: www.elefant.ro
Mi-a plăcut foarte mult acest joc Lego - "Standul cu limonadă al Miei ". Îl voi cumpăra petntru o fetiţă tare dragă mie, pentru că acest joc îi va dezvolta imaginaţia, o va ajuta să se descurce şi să îşi dezvolte simţul de...afaceristă

În categoria de jucării se găsesc şi articole pentru bebeluşi, figurine, jucării de exterior, jucării de pluş, maşinuţe, seturi de construit, etc.

Pentru mine, această categorie este una dintre cele mai importante categorii, pentru că iubesc copiii şi îmi doresc să îi văd, în primul rând pe ei, fericiţi.



Elefănţelul a pregătit, pentru petrecere, şi categoriile de genţi şi parfumuri. Cu siguranţă voi cumpăra, pentru mine, o geantă şi un parfum, iar pentru una dintre prietene un parfum. Atât mie, cât şi acelei prietene ne place Apa de toaleta La Petite Robe Noire, 100 ml, pentru femei. Spre norocul meu, am găsit-o pe elefant.ro şi de abia aştept să o cumpăr două. Una pentru mine, alta pentru acea prietenă.

Sursă poză: www.elefant.ro
Pentru că vreau să fac cadouri şi familiei, voi cumpăra şi un telefon. Vreau să cumpăr un smartphone, pentru că, spre fericirea mea, elefănţelul a pregătit şi această categorie pentru marea petrecere Black Friday. De abia aştept să înceapă petrecerea şi să fac cunoştinţă cu noile preţuri!



Voi da o fugă şi pe la la IT şi Electrocasnice, pentru că vreau să mai fac câteva cadouri. Nu ştiu cum îi pot mulţumi elefănţelului pentru toate surprizele pe care ni le-a făcut şi ni le pregăteşte. Însă ştiu un singur lucru: eu voi participa la petrecea Black Friday şi, apoi la Black Week...eu voi fi acolo, alături de elefănţel. Tu ni te alături?

10 comentarii:

dordefemeie spunea...

Foarte dragut elefantelul, iar tabloul foarte frumos :)

Unknown spunea...

Multumesc mult! :)

Unknown spunea...

Succes!Sigur vei primi un tablou.

Unknown spunea...

Multumesc, Maria! Imi doresc mult mult unul din tablouri! :D

Unknown spunea...

Un tablou imi doresc si eu. Succes!

Unknown spunea...

Tablourile alea sunt geniale!

Anonim spunea...

Tabloul tau imi face un dor nebun de vacanta...

Unknown spunea...

frumoase tablouri, intr-adevar

ideilarece spunea...

Pe mine m-ai cucerit cu acel lego, arata f fain pt un copil.

Unknown spunea...

@Mihaela, tablourile sun superbe. Cred ca toti ne dorim un astfel de tablou...succes si tie! :)

@Alina, da! Bine ai spus...ca sunt geniale tablourile!

@Dana, daaaa...si eu tot la vacanta m-am gandit cand am vazut tabloul! :))

@Armonie acvatica: eu una deja imi si vad peretele decorat su un astfel de tablou! :D

@ideilarece: acel lego este perfect, din punctul meu de vedere, pentru copii! :)

Va multumesc mult pentru vizite si comentarii! :*