marți, 18 noiembrie 2014

Decembrie. O lună a copiilor de toate vârstele.

Mai este foarte puţin şi vine iarna. Anotimpul meu preferat. Anotimpul în care simt că magia îmi inundă sufletul. Oraşul este înviorat de luminiţele colorate; copiii, înfriguraţi, se joacă în zăpadă şi aşteaptă cadourile de la Moş Nicolae şi Moş Crăciun; colindele devin balsam pentru suflet, iar prima ninsoare ne transformă în copii. Ador iarna pentru că transformă lumea într-o "lume minunată în care vom găsi...numai copii"...copii mici şi mari, copii jucăuşi sau timizi, zâmbitori sau emotivi. Copii. Iarnă. Cadouri.

Nu ştiu voi, dar eu azi m-am trezit cu un chef nebun de a asculta colinde. Mi-am preparat cafea cu lapte, miere şi scorţişoară, am căutat cele mai frumoase colinde şi le-am ascultat. Una după alta colindele îmi trezeau amintiri din iernile trecute. Îmi mainteam cum, iarna trecută, una din prietene mi-a făcut cel mai trăsnit cadou. Şi cel mai haios.
 
Ciocolata Prim Ajutor
Sursă poză: www.ideaplaza.ro
În cercul meu de prieteni se fac cadouri haioase, însă cel pe care l-am primit anul trecut le-a întrecut pe toate! Îmi amintesc cum mi-a dat o pungă banală de cadouri, din care am scos această ciocolată. Am găsit şi un bilet:
Draga mea, ţi-am cumpărat cea mai bună trusă de pim ajutor! Să apelezi la ea, ori de câte ori te cerţi cu...prietenul. Sau ori de câte ori simţi nevoia unui ajutor...tare, dulce şi mare! Ai grijă să nu o mănânci pe toată din prima, pentru că apar recţii adverse; de exemplu, dacă te cerţi cu mine şi mănânci toată ciocolata, te îndulceşti, uiţi de ceartă şi...eu scap fără pedeapsă! :)) Hai că încerc să fiu, măcar o dată în viaţă, seriosă: Moşul mi-a mai adus câteva asemenea truse de prim ajutor, le devorăm amândouă! :* 
Prezervativ Love Better Than Chocolate
Sursă poză: www.ideaplaza.ro

M-a pufnit un râs molipsitor văzând prima parte a codoului, iar prietena mea mi-a spus că mai am ceva în pungă. Am căutat bine şi...am gădit şi câteva prezervative însoţite de un mesaj:

Pentru că m-am gândit că vei devora trusa de prim ajutor din prima şi că vei deveni mult prea dulce, i-am spus Moşului că trebuie să primeşti şi câteva prezervative care să îţi (re)amintească faptul că "DRAGOSTEA ESTE MAI BUNĂ DECÂT CIOCOLATA"! Aşadar, draga mea...Crăciunul ăsta are miros de ciocolată, ciocolată, ciocolată! Satură-te de ciocolată, apoi bucură-te de...dragoste. PS: îmi dai şi mie câte o bucăţică din cadoul tău? :D

Mi-am amintiti, cu drag, de acest cadou şi buna dispoziâie mi-a revenit chiar şi acum, după aproape un an. 

Zâmbesc. Îmi termin cafeaua şi mă uit pe geam. "Oh, a început să ningă! E atât de frumos! Va fi o iarnă de basm!" - îmi spun şi ies din casă, pentru a mă bucura de prima zăpadă. Mă uit în jurul meu. Îmi cumpăr o...ciocolată caldă. Dansez cu fulgii de nea. Zâmbesc. Îmi simt sufletul încântat, de parcă s-ar fi trezit copilul din mine. Decembrie. O lună a copiilor de toate vârstele.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Si eu o sa scriu despre prezervative :))

Unknown spunea...

Vreau doar ciocolată,chit că nu prea am voie, prezervativele le las cui are nevoie. Succes!

Unknown spunea...

Alina, preyervativele alea chiar sunt super :)))

Maria, iti dau ciocolata cu drag! Dar iau si eu o bucatica :)) :*