joi, 4 decembrie 2014

A...B...D...C...şi sunt salvată!

Ador blogging-ul! Nu ştiu ce m-aş face dacă nu aş mi-aş putea exterioriza trăirile, scriind. Acum câţiva ani, aveam un jurnal în care obişnuiam să scriu periodic. Scriam vrute şi nevrute. Scriam atunci când eram fericită, tristă, dezamăgită, rănită. Scriam. Mă descărcam. Acum, am blogul. Nu vreau să îmi imaginez viaţa fără el! 

Acum câteva luni, nu aveam un laptop al meu. Oricând, cineva putea să mi-l ea. Iar eu rămâneam fără blog. Fără puterea de a scrie. Fără prietenii pe care mi i-am făcut prin blogging. După câteva zile în care am scirs, iar, în jurnalul fizic, m-am hotărât să îmi cumpăr un laptop second hand de la Abdcomputer.ro.

Sursă poză: www.abdcomputer.ro
Am ales acet laptop, pentru că raportul calitate - preţ este foarte bun! Are garanţie timp de un an, iar transportul este gratuit. Garanţia de retur este de 90 de zile. Acesta este un produs ce are standardul Gold, laptop-ul fiind pregătit pentru orice temperatură, pentru praf, umiditate şi pentru diverse vibraţii. 
 
Îmi place mult că laptop-ul nu ocupă spaţiu mult, deşi este capabil să fie ca nou şi dupăzeci de ore de...muncă (sau de joacă).
 
 
 
Şi pentru că îmi doream de mult timp să îmi cumpăr un ebook-reader, am profitat de ocazie şi mi l-am ales pe cel mai potrivit mie.
Sursă poză: www.abdcomputer.ro

Am mai cumpărat, pe lângă laptop, şi ebook-ul dorit. Acum, ştiu sigur că iarna aceasta nu mă voi plictisi! Ca o furnicuţă harnică, mi-am făcut proviziile pentru iarnă şi nu mă va mai interesa dacă este vânt, ninsoare, vijelie, frig. Voi sta la căldură, alături de noii mei prieteni: laptop-ul şi ebook-ul. 

Mi-am ales un Kindle Keyboard 6 inch D00901 USB Charger, cu garanţie de un an şi livrare gratuită. Are diagonala de 6 inch, iar rezoluţia este de 600 x 800 pixeli. Memoria internă este de 4 GB, ceea ce înseamnă că voi avea, cu mine, o adevărată bibliotecă mobilă!
 
Se conctează la wireless, aşadar pot găsi, oricând, cartea pe care mi-o doresc!
 
Acum, de când mi-am făcut "proviziile electronice" pentru iarnă, sunt mult mai fericită şi mai liniştită! Mă pot bucura, în voie, de iarna ce tocmai a început şi le pot zâmbi, cu sufletul uşor, fulgilor de nea. Afară este frig, însă în camera mea e cald şi bine. Mai ales atunci când scriu pe laptop sau când citesc, de pe ebook.
 
A...B...D...Computer şi...sunt salvată! Iarna aceasta voi scrie cele mai frumoase articole şi voi citi cele mai interesante cărţi!

2 comentarii:

Radu Thor spunea...

:) Citeşte cele mai frumoase cărţi şi scrie cele mai interesante articole.

Unknown spunea...

:) Si asa e bine!