miercuri, 10 decembrie 2014

Spune-mi cum te promovezi ca să-ţi spun cine eşti!

  Atunci când primesc cadouri de la diferite firme, îmi place să nu fie de unică folosinţă. Îmi place să le pot folosi, să mă ajute să îmi readuc aminte de acea firmă. Până la urmă, aceste cadouri de promovare sunt imaingea firmei. Consider că firmele care dau cadouri frumoase, care să rămână ca o amintire plăcută, îşi fidelizează mult mai repede clienţii decât firmele care dau un pix...stricat!
 
 Curioasă din fire, am întrebat o doamnă care împărţea tricouri personalizate dacă ştie unde au fost realizate. Mi-a spus, amabilă şi cu zâmbetul pe buze, că cei de la Promotion.eu s-au ocupat de personalizarea tricourilor şi mi-a spus că sunt de foarte bună calitate.
 
Acest gen de cadou promoţional, tricoul, este ideal atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi şi, dacă numele companiei este pus, pe tricou, undeva la vedere, oamenii vor afla mai repede de compania respectivă. La fel de bine se poate proceda şi cu o sacoşă personalizată, cu un ghizdan, cu o umbrelă. Ideea este să vad cât mai mulţi oameni de pe stradă cadoul folositor şi...numele firmei!
 

Sursă poză: www.promotion.eu

Dacă tot se aproprie Crăciunul, mi-ar plăcea ca firmele ce vor să mă fidelizeze ca şi client să îmi ofere ceva specific acestei sărbători. Cadourile de Crăciun pot sensibiliza orice om şi, oferite cu drag, cu zâmbetul pe buze, cu dragoste şi cu dorinţa de a te apropia ca şi client, cu siguranţă să firma va reuşi să îşi crească, în această perioadă, cifra de afaceri.
 
Mi-ar plăcea foarte mult să primesc un astfel de cadou de Crăciun. Mi-aş aminti cu mare drag de firmă şi aş face vizite mult mai dese.

Sunt convinsă că orice om ar pune un astfel de cadou la loc de cinste în casă, astfel încât ar putea vedea şi cei care îi vin în vizită. Îmi place foarte mult sacoşa cu ren 3D şi, dacă numele firmei este pus sus, deasupra capului renului, reclama este ca şi făcută!

Sursă poză: www.promotion.eu
Orice reclamă este făcută pentru a atinge sufletul oamenilor. Oamenii cumpără poveşti, nu produse. Cumpără sentimente care cresc în sufletul lor. Cumpără zâmbete. Fericire. Siguranţă. Cumpără atunci când firma respectivă a făcut ceva pentru ei. Le-a oferit un cadou promoţional folositor, le-a oferit o reclamă pentru sufletul lor, le-a oferit clipe magice. Spune-mi cum te promovezi ca să-ţi spun cine eşti! Este atât de simplu: oamenii cumpără pentru suflet, nu pentru ei! Cumpără ceea ce le cere sufletul, în funcţie de reclamă. Lucrăm cu oameni, deci lucrăm cu suflete! Firmele nu ar trebui să uite asta!

Niciun comentariu: