joi, 4 decembrie 2014

Scrisoare către el

Toamna...a trecut. Însă amintirile nu. Amintirile acelea, cu gust dulce - picant, cu sclipiri de iubire şi cu un iz plăcut de dorinţă ascunsă. Amintirile acelea care, cândva, ne-au dus pe culmile fericirii. Mai ştii, iubitule? Eram, amândoi, aproape de prăpastia păcatului. Eram acolo. Am trăit periculos, dar atât de frumos! Şi nu! Nu am făcut nici un păcat. Doar ne-am condimentat viaţa. Pentru că ne iubim. Pentru că te iubesc. Şi pentru că ştiu cum să mă răsfăţ atât pe mine, cât şi pe tine, dragul meu...

Mai ştii, iubitule? Aveam o lenjerie atât de provocatoare...mi-am ales o rochie sexy special pentru acel moment. Te-am atras, alături de mine, lângă prăpastia atât de dulce. Cum puteai să-mi rezişti? Nu puteai, bineînţeles! M-am îmbrăcat în rochia care ştiam sigur că o să îţi placă. Şi mie mi-a plăcut enorm de mult!

Sursă poză: www.sevensins.ro
Am trăit senzaţii de neuitat, am zâmbit, ne-am înţeles din priviri, ne-am certat şi ne-am împăcat, ne-am răsfăţat, am învăţat să trăim unul cu altul şi...unul pentru altul! Ne-am dezbrăcat din priviri, ne-am învăţat mâinile să exploreze, să mângâie, să iubească; dar, mai presus de toate, ne-am respectat...unul celuilalt dorinţele cele mai ascunse!

În toţi aceşti ani de zile, dragul meu, am vrut să îţi ofer, atât cât am putut, acea sclipire care începuse să lipsească din relaţie. Am vrut să te atrag în acel unic păcat ce ar fi trebuit să ne apropie. 

În toţi aceşti ani de zile, am avut un singur prieten, pe lângă tine: SevenSins! El a fost cel care m-a ajutat întotdeauna să te surprind. Să reaprind scânteia. Să aduc acel "je ne sais quoi" în relaţie. 

Sursă poză: www.sevensins.ro

Îmi aduc şi acum aminte cum mergeam, atunci amândoi aveam nevoie de o schimbare, la noul lor sediu din Str. Orzari nr. 3, Sector 2, unde petreceam ore întregi în care probam şi iar probam ţinute. Pentru că vroiam să fiu perfectă...pentru mine. Şi pentru tine. 

Şi acum, ca şi atunci, îmi place foarte mult modul în care este amenajat noul sowroom. Este intim. Plăcut. Tocmai bun pentru a-mi da acea încredere şi siguranţă. Îmi amintesc că nici nu ştiam la ce produse să mă uit mai întâi. Toate îmi plăceau. Oh, şi erau multe! Norocul meu este acum, ca şi atunci, că au cabine de probă spaţioase şi colectiv amabil, ce consiliază clienţii pentru a alege cele mai bune produse

După cumpărături, obişnuiam să beau o cafea în spaţiul de relaxare al showroom-ului şi să mă gândesc la...cât de frumoasă şi de unică va fi noaptea.

Acum însă...toamna a trecut, dragul meu. Şi, o dată cu ea, ai trecut şi tu...la altă iubire. La altă relaţie. Am trecut şi noi. Relaţia noastră s-a uscat, exact cum se usucă, toamna, o frunză. Şi a căzut. Cu totul. Amintirile însă...au rămas. Dar nu pentru mult timp. Pentru că, în curând, le voi înlocui cu amintiri noi, frumoase şi...la fel de picante

Ne apropriem de Black Friday. Şi, la SevenSins sunt oferte de nerefuzat! Sunt reduceri de peste 20%. Se ajunge chiar la reduceri de 70%! Nu pot rezista şi ştiu sigur că voi mai face multe vizite noului showroom SevenSins! De abia aştept să mă surprind, în primul rând pe mine, apoi pe...el!

Sursă poză: www.sevensins.ro

Niciun comentariu: