marți, 2 decembrie 2014

Secunde şi...magie



Ce este timpul? Mereu mă întreb şi, de fiecare dată, găsesc alt răspuns. Acum însă...văd timpul ca o floare. Fiecare secundă este o petală. Şi, cu fiecare secundă ce trece, apare încă o petală. Încă una...şi încă una! Aşa e timpul...se întinde în univers şi se măreşte mereu. Nu încetineşte, nu oboseşte, nu adoarme. Ce bine ar fi, totuşi, să mai adoarmă şi el, din când în când. Oare nu o fi obosit? Oare nu o vedea şi el câţi oameni îşi doresc ca timpul să stea, câteodată, în loc?

Există momente atât de frumoase în viaţa mea, încât tot ce îmi doresc este ca timpul să stea! Atât! Dar nu...el merge înainte. Nemilos. Fără a se gândi şi la dorinţa mea. Mai mult decât atât, în aceste momente timpul trece chiar mai repede. Mult mai repede. Ai observat că timpul, atunci când faci ceva ce îţi place, trece repede? Iar atunci când nu îţi place ceea ce faci...parcă stă în loc! Tare îi mai palce să râdă de noi!

Mi-aş dori, măcar o dată, să râd şi eu de el, de măreţul timp! Mi-aş dori să am un ceas cu ajutorul căruia să schimb mersul timpului sau să îl opresc! Mi-aş dori să găsesc un loc magic, un tărâm al ceasurilor...

Sursă poză: www.secundar.ro

...tic - tac...tic - tac...tic - tac...aud în jurul meu. Îmi privesc ceasul de pe perete. Ticăie. Secundele trec, chiar sub ochii mei. Timpul îmi scapă printre degete. Secundarul ceasului nu ar sta o clipă în loc! Închid ochii...îmi amintesc că, de curând, am văzut un ceas superb. Îmi amintesc de un tărâm al ceasurilor pe care l-am vizitat acum câteva zile. Secundar.ro este locul perfect de unde îmi pot cumpăra ceasul visurilor mele!

Sursă poză: www.secundar.ro
L-am căutat şi...l-am ochit, din prima! El este! Ceasul pe care îl căutam de mult timp! Am avut, cândva, un ceas la care ţineam foarte mult. Din păcate, într-o zi, nu l-am mai găsit. A dispărut. Aşa...dintr-o dată. Am suferit atunci după el. Îmi lipsea. Mă simţeam incompletă fără ceasul meu. Iar acest ceas seamănă foarte bine cu ceasul pe care l-am pierdut. 

Când l-am văzut...nu mi-a venit să cred! Este...este...el, dar îmbunătăţit. Frumos. Nou. Este Laurens...şi este al meu! Este un ceas clasic cu cadran argintiu şi carcasa aurie. Este realizat din oţel inoxidabil. Indică atât minutele şi secundele, cât şi data şi ora. Are afişaj analog. Are...ceva magic! 

Pentru mine, acest ceas este special. Mi-a furat inima şi va fi singurul ceas care nu se va mai despărţi de mâna mea! Îl voi purta cu mine oriunde, va dormi cu mine şi va trăi cu mine. Se va bucura, va plânge, v simţi, va iubi, va mângâia şi va zâmbi alături de mine. Îmi va fi alături la bine şi la rău. Va fi acel ceva din viaţa mea. Va fi...ceasul meu pereche!



 

Niciun comentariu: