luni, 8 decembrie 2014

Aprinde lumina. Încălzeşte-mi sufletul!

Crăciunul. Sărbătoarea mea preferată. Decembrie. Luna în care simt că dorinÅ£ele mele devin realitate. Luna în care magia se dezlănÅ£uie. FrumuseÅ£ea lucrurilor simple străluceÅŸte mai mult ca oricând. Bunătatea ÅŸi dorinÅ£a de a ajuta sunt mai puternice ca oricând. Acum, suflete oamenilor zâmbesc fericite ÅŸi, deÅŸi afară e frig, ele sunt calde. 

Crăciunul acesta simt că va fi de neuitat. De ce? Pentru că voi avea, lângă mine, oameni dragi. Oameni pe care îi iubesc. Åži care mă iubesc. Oameni care vor să mă vadă fericită. LiniÅŸtită. Zâmbăreaţă. Fără griji,probleme sau supărări. Oameni pentru care aÅŸ muta munÅ£ii din loc, pentru a fi fericiÅ£i. Oameni care ar face la fel pentru mine. 

Am realizat cât este de important să am, lângă mine, oamenii potriviţi sufletului meu. Însă, mai presus de orice, am învăţat cât este de important să petrec, cu ei, timp de calitate. Îmi place sî fac Crăciunul cu oamenii foarte apropiaţi sufletului meu. Cu oamenii pe care îi iubesc! De aceea, în week-end am ales să împodobesc brăduţul alături de oamenii dragi - alături de omul drag! Am ascultat colinde, am aranjat brăduţul din plastic, am pregătit globurile vechi şi am cumpărat unele noi. Am râs, am glumit, am împodobit brăduţul aşa cum ne-a dictat sufletul. Am lăsat, pentru sfârşit, partea pe care amândoi o adorăm: instalaţia pentru brad. Luminiţele acelea jucăuşe ce ne încălzesc, seară de seară, sufletul. Prin jocul lor. Prin magia ce o aduc, chiar lângă noi. Prin culorile calde cu care ornează bradul. Prin pielea de găină ce o simţim amândoi atunci când privim cum jocul luminilor se împreunează cu bradul într-o armonie perfectă.

Într-o seară, pe când priveam bradul, ne-am dat seama că ne dorim, pentru acest Crăciun, un joc de lumini în casă. Un aranjament. Un acel ceva care să ne încălzească sufletul ori de câte ori aprindem...lumina. Ne-am hotărât ca acesta să fie cadoul nostru de Crăciun. Aşadar, am apelat la cei de la Atas.ro, pentru a ne acorda ajutorul de care aveam atâta nevoie. După ce am primit oferta, am hotărât să îi lăsăm pe ei să ne surprindă. Le-am spus cam cum ne-am dori să fie luminată casa noastră, le-am spus ce sentimente vrem să ne trezească şi am plecat în oraş, pentru a petrece timp de calitate. I-am lăsat pe ei acasă, împreună cu mama mea. Echipa a venit dimineaţa şi a plecat seara. Imediat ce au terminat de lucrat, mama ne-a sunat şi ne-a anunţat că putem veni. Era atâta sentiment şi atâta emoţie în vocea ei, încât mi-am dat seama că cei de la Atas.ro au făcut un lucru minunat.
Sursă poză: www.atas.ro


De cum am ajuns acasă, am rămas pironiţi locului. Totul era atât de frumos! Holul de la intrare era un ring de dans pentru lumini şi umbre. La fel şi dormitorul nostru. Pur şi simplu, lumina ne răsfăţa sufletele, se juca cu sentimentele noastre şi ne lăsa sufletul cald şi liniştit. Peste tot pe unde priveam, vedeam cum lumina îşi dansa, împreună cu umbra, cel mai frumos vals. Se completau perfect: lumină - întuneric; dans - muzică; sentimente, fericire, iubire. Era tot ce vedeam, atunci când intram în casa noastră. Şi eram fericiţi. Anul acesta, Moş Crăciun a venit mai repede. Şi bine a făcut! A aprins lumina şi ne-a încălzit sufletul. Ne-a readus zâmbetul pe buze şi ne-a învăluit casa în magie - în lumină!
Sursă poză: www.atas.ro
 

Niciun comentariu: