marți, 2 decembrie 2014

Când ochii vor o schimbare...

A venit iarna...colorează-mi ochii cu ceva...cu un albastru deschis...sau, mai bine, cu un verde intens!

Aşa m-am apucat să cânt de dimineaţă. Nu ştu de ce. Poate...pentru că, în jurul meu, văd lumea doar în alb-gri? Poate...poate pentru că ochii mei negri vor şi ei să se vopsească! Da...dacă părul tot se vopseşte, ei de ce nu s-ar vopsi? Nu?! Cred că ai mei ochi vor o schimbare. Şi o vor acum! Cât mai repede! Că de nu...se vor duce, singuri, la prietena lor, Lensa, pentru a-şi cumprăra lentilele preferate. Şi...sincer...parcă nu aş vrea să îi las să meargă singuri. Voi vizita, chiar acum, site-ul Lensa.ro, pentru a.mi alege lentilele preferate şi pentru a-mi linişti ochii. Că prea m-au bătut la cap...până şi acum, acelaşi cântecel îmi răsună în cap: "A venit iarna...colorează-mi ochii cu ceva...cu un..."...aaahhhh, gata cu vorbăraia! Hai, cu mine, la Lensa!

Sursă poză: www.lensa.ro
Mi-au plăcut foarte mult lentilele colorate din categoria "Adore Bi Tone". M-am gândit ÅŸi răzgândit, am optat ba pentru albastru, ba pentru verde ÅŸi, într-un final, am căzut la pace cu ochii mei ÅŸi am ales...albastru! Aceste lentile se pot purte 3 luni ÅŸi au 14 mm. 

Ştiu că am făcut cea mai bunp alegere, pentru că, atunci când am comaandat aceste lentile colorate, mi s-a garantat atât stabilitatea culorii, cât şi un confort excelent pentru ochi. Mai mult decât atât, cine nu ştie ce culoare au, de fapt, ochii mei, va crede că acest albastru este natural. Şi unic, bineînţeles!

De asemenea, produdul va veni împreună cu certificat de calitate 'CE', 'ISO 9001' şi aviz de la Ministerul Sănătăţii.

Recunosc că mi-a fost destul de frică să port lentile colorate, însă cel de la Lensa mi-au demonstrat că nu are de ce să îmi fie frică. Pentru că îmi doresc, pentru ochii mei, tot ce este mai bun, m-am interesat şi am aflat că doar aici, la prietena cea mai bună a ochilor, găsesc cele mai sănătoase lentile colorate sau de contact, soluţii ingenioase şi servicii perfecte.

Atunci când ochii tăi vor o schimbare...nu aid e ales şi trebuie s le cânţi în strună! Te sfătuiesc să dai, şi tu, o fugă pe la Lensa.ro şi să te convingi că le poţi oferi, ochilor, atât noutate cât şi sănătate!
Lensa.ro - Magazin online lentile de contact
Sursă poză: www.lensa.ro

Niciun comentariu: