miercuri, 10 decembrie 2014

Zâmbetul este cel mai frumos accesoriu

Zâmbetul este cel mai frumos accesoriu. Este cartea de vizită a unui om. Degeaba suntem eleganţi, degeaba avem părul aranjat sau purtăm aur dacă, atunci când vrem să zâmbim, ne este ruşine să ne arătăm dinţii. Am cunoscut destui oameni care au această problemă. Le este ruşine să zâmbească. Le este ruşine cu dinţii lor. Însă nu ar face nimic pentru a îndrepta problema! 

Din păcate, cunosc oameni care preferă să dea banii pe cărţi decât să îşi îndrepte dantura. Nu am o problemă cu cărţile, îmi place să citesc. Însă consider că sănătatea e mai importantă decât orice! Din acest punct de vedere, am fost o norocoasă. Am 24 de ani şi, până acum, nu am avut probleme cu dantura. Am dinţii albi, drepţi, nu am avut carii, nu am avut dureri. Nici măcar măselele de minte nu mi-au ieşit, aşadar am fost chiar liniştită cu dinţii mei.

Nu îmi este ruşină să zâmbesc! Din contră, sunt o zâmbăreaţă, sunt glumeaţă, sociabilă, veselă. Însă am grijă de dinţii mei. Îi spăl de trei ori pe zi, mănânc dulciuri destul de rar, am grijă să nu mă lovesc. Şi, dacă apare vreo problemă, merg la dotor. O rezolv. Nu aştept să devină din ce în ce mai grav şi mai greu de rezolvat. Mă respect. Şi asta se vede în ceea ce fac. Şi în modul în care mă comport cu...mine!

Sursă poză: www.dentfix.ro
Nu am înţeles niciodată de ce oamenii cu probleme de dantură nu merg la doctor. Nici măcar atunci când au bani. Am întâlnit oameni care preferă să dea banii pe altceva, decât să meargă la dentist - deşi au probleme grave cu dantura

La Clinica DentFix există secţia de protetică dentară, unde pacienţii se pot bucura de servicii de restaurare dentară, cum ar fi: proteze, coroane şi punţi dentare, încrustaţii.

Aceste servicii constau în diagnostic, consultaţia, pregătirea danturii, trimiterea comenzii la laborator, fixarea şi ajustarea lucrării. Astfel, pacienţii au parte de un pachet complex de servicii de protetică dentară şi de cei mai buni medici din domeniu.

Am întâlnit oameni care nu zâmbeau din cauză că nu aveau dinţii albi. Oameni care aveau banii necesari pentru a-şi albii dinţii, însă nu vroiau să facă acest pas. De ce? Pentru că se considerau mult prea superiori pentru a pune accent pe frumuseţe, spuneau ei. Îi interesa sufletul, nu fizicul. Oare? De fapt, aceşti oameni nu se respectau pe ei. Şi am observat că nici pe cei din jurul lor nu îi respectau. Ceea ce e perfect normal. Cum poţi să îi respecţi pe ceilalţi, dacă nu te respecţi pe tine? Cum poţi să iubeşti, dacă nu te iubeşti pe tine?

Pentru mine, albirea dinţilor este foarte importantă. În viitor vreau să recurg şi eu la acest serviciu, pentru că sunt conştientă că, o dată cu înaintarea în vârstă, dantura mea nu va mai fi la fel de frumoasă. Tot ce e frumos trebuie păstrat frumos, nu lăsat de izbelişte. Tot ce este stricat, trebuie reparat!

Te invit ca, de acum, să începi să te iubeşti şi să te respecţi! Vei vedea că nu vei mai accepta să îţi laşi problemele de sănătate nerezolvate! Restul...va veni de la sine!
Sursă poză: www.dentfix.ro

Un comentariu:

Unknown spunea...

Dintii sunt foarte importanti si daca nu ai o dantura ingrijita poti sa pierzi multe oportunitati...