miercuri, 2 aprilie 2014

Ca prin vis...

Miezul nopţii...se mai aude doar orologiul, venerându-şi timpul. Călătoria s-a terminat. Am ajuns acasă, obosită dar fericită...îmi despachetez, pun totul la loc, mă îmbrac în pijamaua primită, în dar, de la...de la...
...Deodată, totul de transformă în ceaţă. Mintea mea refuză să mai coopereze, corpul meu se îndreaptă înspre patul răcoros, pufos, cu aromă de tei...o aromă ce îmi aduce aminte de copilărie...ca prin vis, văd teiul în care mă jucam...mă văd copilă...o fericire ne nedescifrat mă inundă...mă paralizează..."oare cum pot să mă privesc...pe mine copilă? Este o nebunie! Nebunie curată! Eu sunt oare? Acela este sigur teiul copilăriei mele!". Într-adevăr, eu eram...mă jucam în căsuţa din tei, apoi mă dădeam în leagăn, apoi îmbrăţişam teiul ce îmi era cel mai bun prieten! "Ah...momentele în care îmbrăţişam teiul...de nepreţuit! Adoram să mă mângâie cu frunzele lui, să îi simt puterea, să îi miros minunatele frunze...ah, ce amintiri...dulci amintiri...!" Nu mă mai săturam să mă privesc, să dau târcoale teiului...deşi eram fericită, tristeţea îmi năpădea ochii...nu puteam să mă apropii de copacul copilăriei mele...era ca şi cum aş fi văzut un film...foarte real! Nu puteam atinge nimic, puteam doar să privesc. Şi priveam...mă priveam, copilă şi fericită...mă priveam, ca prin vis...până când...
Razele jucăuşe ale soarelui mă copleşesc cu lumina şi cu voioşia lor...dchii mi se deschid, mintea mi se limpezeşte, încet încet mă trezesc: "cât de bine am dormit! Şi ce vis frumos am avut...m-am visat copilă...dar nu îmi aduc prea multe aminte...îmi miroase a tei...".
Sursă poză: http://www.salterra.ro
După ce mă dezmeticesc din starea de somnolenţă, îmi aduc aminte că am primit, de la un vechi prieten, o pijama minunată şi o Saltea Aloe Vera Memory4 - Sleep Comfort 21cm, din categoria SALTELE MEMORY FOAM. Aceste cadouri le-am primit chiar înainte de a pleca din ţară şi salteaua am şi pus-o în locul celei vechi. "Obosită fiind, am şi uitat că am schimbat saltelele! aşadar tu, saltea frumoasă, mi-ai făcut somnul atât de plăcut, mi-ai adus acel vis minunat, mi-ai amintit de teiul copilăriei mele...ah, am atâta energie, încât aş putea muta munţi!"
Datorită noii mele saltele de la Salterra, m-am trezit aşa cum de mult nu mă mai trezisem: energică, fericită, optimistă, pregătită pentru o nouă zi.
Sursă poză: http://www.salterra.ro
Chiar în acea zi m-am uitat pe site-ul celor de Salterra, pentru a vedea ce îi pot cumpăra, de ziua lui, unui copil ce îmi era tare drag. Fericită, am comandat Perna Natura bambus 35x50cm, un Sac de dormit Natura bambus 40x80cm şi o Pilota Natura bambus 100x130cm. Copilul este al unei prietene foarte bune şi am vrut să îi cumpăr ceva util. Ştiind că are probleme cu somnul, mi-am dorit să îi ofer un produs ce îi poate face somnul mai sănătos, mai dulce şi mai profund. 
"Este atât de uşor să rezolvi o problemă atât de seriosă - calitatea somnului - cu un singur click, îmi pot oferi un somn aşa cum nu am mai avut din copilărie şi pot face cadouri cu adevărat...magice!" - îmi spun, emoţionată, în gând.
De cum am primit comanda, am împachetat perna, sacul de dormit şi pilota aşa cum am ştiut mai frumos şi am mers, tare mândră, la prietena mea şi la cel mai drag copil. 
Văzând cadoul, puiul de om a fost foarte fericit! S-a mutat, pur şi simplu, pe noua lui pilotă şi a început să se joace, fericit! 
Sursă poză: http://www.salterra.ro
După câteva zile de la primirea cadoului, mama copilului - prietena mea din copilărie -  mi-a spus că este foarte mulţumită de produsele de la Salterra şi că puiul ei doarme mult mai bine, nu se mai trezeşte în timpul nopţii şi doarme mai mult.
Am fost foarte fericită auzind aceste veşti şi, de atunci, am rămas client fidel pentru Salterra, cumpărându-mi produse de la ei ori de câte ori am nevoie şi spunând cunoscuţilor de produsele lor magice. 

Sursă poză: http://www.salterra.ro

© Adelina Anca F.         
© Poveşti

Niciun comentariu: