miercuri, 23 aprilie 2014

Un musafir neobişnuit

Astăzi, m-am trezit dis de dimineaţă. Ştiam că mă aşteaptă o zi grea, dar frumoasă. Aşteptam un musafir neobişnuit, dar tare îndrăgit de întreaga lume! Ca orice om gospodar, mi-am pregătit casa pentru musafir. I-m vorbit calm, explicându-i că trebuie să se poarte cât mai frumos. În casă, musafirul va trebui să se simtă excelent! Va trebuie să se simtă ca...acasă! Am aerisit bine încăperile, am şters praful şi, dintr-o dată, am simţit cum casa se zguduie...de râs!
"- Ce ai păţit, draga mea?" îmi întreb, uimită, casa.
"- Ai idee cât poţi să mă gâdili cu pămătuful ăla?? Ai uitat cât sunt de gâdilicoasă?"
"- Iartă-mă, draga mea! Rabdă şi tu puţin...doar ştii pe cine aşteptăm azi!"
"- Ştiu, ştiu! Aşteptăm priiii...."
"- Şşşt! Nu spune! Se presupune că este o surpriză! Cititorii nu trebuie să ştie pe cine aşteptăm noi!"
"- Ups!! Scuze! Dacă nu mă mai gâdili,  nu te mai dau nici eu de gol!", îmi spune, amuzată, căsuţa.
"- Hai, la trebă! Acum se face ora prânzului şi ne vine musafirul! Şi noi...stăm la taclale!"

Sursă poză
Zis şi făcut, am lăsat căsuţa să se amuze, în continuare, iar eu mi-am continuat treaba.
După ce am terminat curăţenia generală, am apelat la serviciile Artdecozone, pentru a mă ajuta să readuc, în căsuţa mea, acea frumuseţe aparte, simplă, acea stare de bine dată de culori vesele!  Artdecozone este un atelier ce oferă servicii de design all inclusive, pentru oamenii ce vor să îşi reîntinerească locuinţa. Este...ca un salon de înfrumuseţare pentru...locuinţe!


Sursă poză
Tot ei m-au ajutat şi cu cele mai frumoase decoraţiuni, potrivite atât pentru casa mea...mofturoasă, cât şi pentru mine! Casa mea nu acceptă orice fel de decoraţiuni, ea vrea să fie modernă, veselă, colorată, vrea să fie în armonie cu natura şi vrea să fie cea mai frumoasă căsuţă de pe stradă!
Am răsuflat uşurată în momentul în care, după ce Artdecozone a terminat de lucrat cu căşuţa mea, ea a zâmbit şi a spus că este în cea mai bună formă de când s-a născut!
Bineînţeles că, după curăţenia generală şi după colaborarea cu Artdecozone,   am pregătit şi meniul pentru prânz, am pus, frumos, masa şi m-am îmbăcat în cea mai elegantă rochie. Eram fericită că am găsit, şi pentru mine, zece minute, când...
"- Vezi că sunăăăăăăăă!", strigă, la mine, căsuţa.
"- Of, nici timp pentru mine nu găsesc în casa asta! Ce sună? Cine?"
"- Sună priiii....scuze! Sună musafirul!!"
"- Era să te dai de gol...IAR!"
Cu emoţiile cât...casa, am întâmpinat neobişnuitul musafir:
"- Bine ai venit, Primăvară dragă! Intră, te rog...simte-te ca acasă!"
"- Bine v-am găsit, pe tine şi pe frumoasa ta casă! Este o atmosferă minunată aici! Totul este...atât de primăvăratic, de vesel şi de armonios aici, în căsuţa ta...chiar mă simt ca acasă!"

"Da...se pare că, împreună cu Artdecozone, am adus primăvara în casa mea...şi la propriu, şi la figurat!", îmi spun, în gând şi îmi petrec cea mai frumoasă zi din viaţă în compania neobişnuitului musafir...

Sursă poză

© Adelina Anca F.            
© Poveşti

6 comentarii:

Unknown spunea...

Imi place modul in care ai personificat casa. Ai dat advertorialului un stil aparte, este o poveste frumoasa, haioasa si interesanta.

Unknown spunea...

Multumesc! Asta ma si urmarit: sa croiesc, in jurul unui produs sau a unei companii, o poveste frumoasa.
:)

Unknown spunea...

Nu cred ca ai fi putut sa ma surprinzi mai mult. Chiar am fost foarte curioasa sa aflu cine este musafirul.... Cea mai tare publicitate!

Unknown spunea...

Multumesc, Mariana! :)
Ei, casuta era sa ma dea de gol de cateva ori, dar nu am lasat-o! :))

Unknown spunea...

Dragut articol. Mi-a placut cum ai scris!

Unknown spunea...

Multumesc, Madalina! :*