sâmbătă, 19 aprilie 2014

Cu gândurile...în vacanţă!

Soarele a îmbrăţişat marea
 Într-o armonie de culori,
De nu ştiu unde mă cuprinde fericirea
Şi simt că pot zbura printre nori!

Gândurile şi-au pregătit bagajul
Şi, de acasă, au plecat
Cum, fără ele, eu pot să am curajul
Să merg pe un drum neumblat?

Ca prin minune, marea mi se arată
Îi pot vedea valurile-i supărate
De ale mele gânduri ea este înconjurată
Oare de ce nu le-am putut ţine ferecate?

Sursă poză



Eu sunt aici, iar gândul...e la mare
Dar unde a ajuns el, pe acest pământ?
Simt cum mă cuprinde o călduroasă alinare
Oare gândul meu se va întoarce, însoţit de vânt?

De îndată imagini din Antalya îmi răscolesc mintea
Gândul meu, se pare, a ajuns în Turcia!
Mă tulbură o puternică dorinţă
Şi de o vacanţă îmi doresc să pot beneficia!
 
în Antalya îmi doresc să merg,
Bagajele mi le pregătesc,
După gând trebuie să alerg
Şi, ca prin minune, Aerotravel mă ajută să plec!
 
Sursă poză
Gândurile-mi zboară iute
Prin lumea plină de minuni,
Vor să se facă şi mai cunoscute
Vor să ajungă pe cele mai înalte culmi!

Italia eu vreau să o cunosc
În Napoli îmi doresc să ajung,
Acum pot călători doar cu gândul, recunosc...
Vreau, chiar şi aşa, să am parte de un sejur lung!

Cu gândul am umbat peste tot în lume,
Iar acum îmi doresc să pot pleca...pe bune!
 Vreau să mă plimb prin locuri nevăzute
Şi să cunosc civilizaţii necunoscute...!
 
Am găsit reţeta perfectă pentru vacanţa de vis:
Atunci când gândul îţi umblă, prin lume, necontenit
Bagajul nu trebuie să îl mai ţii închis
 Şi de gânduri trebuie să te laşi ademenit!

La Aerotravel găseşti ajutor permanent,
Ei îţi vor pregăti vacanţa de vis
Ajuns/ă la ei, momentul plecării va fi iminent
Vei fi, împreună cu gândul, precis!

Vei reuşi dorinţele să le realizezi
Vacanţele vor deveni memorabile,
Nu mai trebuie, de acum, gândul să îl abandonezi
Doar cu Aerotravel îţi vei transforma amintirile!

Sursă poză

           © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

2 comentarii:

Unknown spunea...

Si cum vine 1Mai, m-ai pus un pic pe ganduri.Parca si vad cum imi fac bagajelul si surpinzator te salut din Antalya :))

Unknown spunea...

:)) Cum ar fi? Sa faci mult mult mult poze, si pentru mine!!! Macar asa sa ma bucur de Antalya! :D