luni, 7 aprilie 2014

O seară perfectă

"Speranţa moare ultima!", îmi spun mereu şi şterg lacrima din colţul ochiului...sunt singură, tristă şi sufletu-mi e pustiit...pustiit de lumină, de dragoste, de căldură, de zâmbete..."toate, TOATE s-au dus! Nu mai am nimic" - repet, iar şi iar, în minte...
Cu ultimele forţe, îmi pregătesc un ceai cald şi mi-l duc, instinctiv, în dreptul inimii...mâinile îmi treumură încă...buzele încă şoptesc un "rămâi" plin de speranţă...ochii...ah, ochii...! Ochii nu văd decât acel moment...momentul în care a plecat. Scena îmi revine în minte...atât de clară, atât de reală! Mă văd...cum stăteam, fără să înţeleg nimic. Trebuia să discutăm, să clarificăm lucrurile. Trebuia să punem capăt certurilor. Doar ne iubeam...! El însă...el...a plecat. A ales drumul cel mai scurt, cel mai simplu şi cel mai sigur...a plecat...acum, nu mai putea fi rănit! Sufletul îi era în siguranţă, dar eu...eu sufeream, acum, pentru amândoi! El a ales fericirea dându-mi, mie, ca o corvoadă în plus, şi durerea lui...îl văd, încă, plecând, îndepărtundu-se...mai mult...şi mai mult...până când...simt o adiere pe trup:
"- Bună dimineaţa, scumpa mea! De fapt...bună seara! Am adormit amândoi; am fost atât de obosiţi...!
Tresar...mă sperii...tremur, însă simt cum fericirea îmi inundă gândurile, de îndată ce realizez că totul a fost doar un coşmar!
"- Bună seara, iubitule! Am avut un coşmar...teribil...urât...iar acest coşmar se repetă...îmi e atât de frică...! Se făcea că...
El mă ascultă, răbdător, apoi mă ia în braţe
"- Totul va fi bine! Sunt aici, lângă tine. Nicicând nu voi pleca! LA MULŢI ANI, scumpa mea! Iată că am împlinit şapte ani...şapte ani plini de iubire, de fericire şi de împlinire."
Spunându-mi aceste minunatele cuvinte, îmi întinde o cutiuţă roşie, tare frumoasă. Mă roagă să nu deschid, încă, această cutie şi, zâmbindu-mi duios, mă roagă să închid ochii. Fericită şi emoţionată, exact ca un copil, închid ochii şi aştept...Simt cum îmi ia mâna în mâinile lui...îmi sărută, plin de iubire, mâna tremurândă şi îmi spune: 
"- Scumpa mea, de şapte ani un înger a intrat în viaţa mea. Mi-a luminat calea, mi-a adus fericire, culoare şi armonie în viaţă, m-a învăţat să ajut, să fiu răbdător, calm şi cald...draga mea, de şapte ani inima nu mai bate pentru mine. Inima mea bate doar pentru tine, pentru iubirea ta, pentru fericirea ta! Cheia inimii mele este în mâinile tale, iubito!
Sursă poză
Spunându-mi acestea, îmi deschide palma şi îmi lasă, uşor ca un fulg, cheia inimii lui...după toate aceste cadouri, sufletul mi s-a umplut de fericire şi a lăsat toate supărările să plece.
"- Scumpul meu...! LA MULŢI ANI! Este...atât de frumos...totul! Nu îmi găsesc cuvintele potrivite ca să îţi mulţumesc...MULŢUMESC pentru tot ceea ce însemni tu, mulţumesc pentru că exişti şi mulţumesc pentru că mă iubeşti!"
"- EU sunt cel care trebuie să îţi mulţumesc pentru ceea ce tu însemni în viaţa mea! Draga mea, LA MULŢI ANI şi pentru ziua ta! Chiar şi acum, la a şaptea aniversare a zilei tale de naştere, mi se pare o minune că noi am format un cuplu chiar de ziua ta! Închide, te rog, ochii...şi acum...", îmi spune, cu un zâmbet atât de suav...
Sursă poză
Simt cum mâinile lui îmi ating, atât de uşor, gâtul...îmi strânge, cu grijă, părul şi îmi aranjează lanţul. Mi-l închide. Îmi dă o oglindă.
"- Acum, poţi deschide ochii..."
"- Este...este...minunat! Realizez cât sunt de norocoasă, avâd un om minunat alături de mine! Mulţumesc, încă o dată...mulţumesc din suflet, scumpul meu! Chieţa o voi păstra în buzunarul din dreptul inimii...iar acest lanţ superb îl voi păstra la gât. Scumpul meu, acestea sunt bijuteriile perfecte pentru o seară atât de specială de primăvară!" - îi spun, din ce în ce mai amoţionată.
Din clipa în care am primit aceste minuante bijuterii, au dispărut coşmarurile ce nu îmi mai dădeau pace, iar somnul meu a devenit mult mai dulce, aducându-mi vise ce îmi înălţau sufletul în cele mai frumoase locuri.
Sursă poză
Dorindu-mi să aflu cât mai multe despre firma de la care scumpul meu soţ a cumpărat aceste minunate bijuterii, el mi-a spus că firma se numeşte Regal Gold. 
Pentru că vroiam sa ştiu mai multe informaţii despre Regal Gold, am intrat pe site-ul firmei, unde am aflat că bijuteriile lor au un design unic, fiind importate din Israel.
De asemenea, am fost surprinsă de raportul excelent calitate-preţ, raport ce este greu de găsit, în zilele noastre. 
Îmi plac enorm de mult produsele handmade şi, când am aflat că bijuteriile lor sunt handmade, recunosc că m-am îndrăgostit, pe loc, de Regal Gold şi că am rămas client fidel!

© Adelina Anca F.             
© Poveşti

2 comentarii:

Unknown spunea...

O poveste foarte frumoasa care m-a emitonat mult. Datorita tie am aflat si eu de aceasta companie si voi apela cu incredere la produsele lor atunci cand va fi nevoie. Multumesc Adela.

Unknown spunea...

Eu iti multumesc! Da, bijuteriile chiar pot face viata mai frumoasa! Noi, femeile, stim cel mai bine! :D