vineri, 18 aprilie 2014

Magia copilăriei

Când eram micuţă, ţin minte că îmi plăcea să mă joc afară cât mai mult. Adoram să mă întâlnesc cu prietenii şi să stăm, cât era ziua de lungă şi, mai ales, cât timp ne zâmbea soarele şi ne mângâia cu razele-i călduţe, în parcuri. 
Ne jucam "v-aţi ascunselea", "1, 2, 3 la perete stai", "elasticul", "şotron", desenam, vorbeam, râdeam, glumeam, cunoşteam oameni noi...într-un cuvânt, SOCIALIZAM...ceea ce foarte puţini copii din ziua de azi mai fac, din păcate!
Îmi amintesc, cu mare drag, de magia copilăriei, magie de care m-am bucurat din plin! Am croit hăinuţe pentru păpuşi, am construit o casă pentru ele, pregăteam spectacole de magie, citeam, mă bucuram de orice moment frumos. Eram lipsită de griji, de supărări şi nu ştiam ce însemna rău în lume. 

Poza îmi aparţine
Acum câţiva ani, am devenit o naşă foarte fericită, naşa unei minunăţii de fetiţă, Adelina Mihaela! Trăind la ţară, ea cunoaşte magia copilăriei, aşa cum am cunoscut-o şi eu. Sunt tare mândră de ea şi îmi place să îi cumpăr fel şi fel de jucării cu care se poate juca în curte. 
De fiecare dată când merg la ea, îmi aduc aminte de copilăria mea şi mă joc cu mare drag alături de ea şi de prietenii ei, atunci când mă roagă să intru în joaca lor. Chiar şi atunci când sunt supărată sau îngândurată, copiii mă ajută să uit de toate problemele. 
Deşi strică destul de repede jucăriile, îmi place să îi cumpăr, ori de câte ori merg la ea, jucăriile potrivite pentru vârsta ei. 
Caut cu drag jucării însă, deseori, nu găsesc tot ce vreau la un singur magazin şi pierd destul de mult timp. 

Sursă poză
Spre norocul meu, o prietenă mi-a spus de magazinul online cu jucării pentru copii, bestkids.ro
Am intrat de îndată şi am fost plăcut surprinsă observând multe jucării frumoase la preţuri foarte bune. 
Am găsit, pe acest site, o căsuţă cu tobogan minunată,  perfectă pentru zilele călduroase de vară. 
Mi-a plăcut enorm de mult faptul că au reducere la frumoasa căsuţă şi că transportul este gratuit.

Sursă poză

 
Pentru că - nu-i aşa - deja este domnişoară, îmi doresc foarte mult să îi mai fac un cadou. Am găsit, tot la bestkids.ro, acest Fiat 500 Luigi cu Pedale, perfect, şi el, pentru zilele călduroase. 
Mi-a plăcut, în mod deosebit, culoarea optimistă, jucăuşă şi evselă a maşinii şi faptul că are pedale.
Observând că şi această superbă maşinuţă este la reducere, am rămas plăcut surprinsă. 
 
Cele două jucării de la bestkids.ro sunt perfecte şi pentru copiii care stau toată ziua la calculator pentru că sunt convinsă că, o dată ce ar avea prilejul de a se juca cu ele, ar uita de calculator şi ar scăpa de această obsesie! 
Astfel, aceşti copii întemniţaţi de calculator şi de internet, ar putea redescoperi magia copilăriei.
Sursă poză
© Adelina Anca F.            
© Poveşti

Niciun comentariu: