marți, 1 aprilie 2014

Iubirile mării

M-am trezit cu dor de natură...dor de soare, de flori, de pomi, dor de...mare! Da, vreau să merg la mare, vreau să fiu răsfăţată de valurile ei, de şoaptele ei, de îmbrăţişarea ei! "Îmi trebuie cel mai frumos costum de baie!", îmi spun în gând şi caut, pe internet, magazine de unde îmi pot cumpăra costume de baie.
După căutări şi căutări găsesc un magazin ce îmi atrage atenţia: http://www.sevensins.ro/costume-de-baie-femei/
Sursă poză: http://www.sevensins.ro
Recunosc că prima dată m-am uitat la costumele de baie şi m-am îndrăgostit de acesta! Pur şi simplu, îl ador! A fost dragoste la prima vedere! Privind acest costum de baie, mi-am imaginat cum marea îmi şopteşte povestea ei, cum mă mângâie cu valurile ei, cum îşi schimbă culoarea într-un "curcubeu" de  nuanţe de albatru...mi-am imaginat că, purtând acest costum, eu şi marea devenim de nedespărţit...şi aşa a şi fost! Am hotărât, aşadar, să îmi cumpăr acest minunat costum de baie, împreună cu această fustă pentru plajă ce mi-a plăcut enorm!
Pentru că am vrut să merg şi la showroom, am aflat că, începând cu data de 3 martie 2014, www.sevensins.ro s-a mutat la adresa: Str. Orzari nr. 3 Sector 2 – la intersectia strazilor Calea Calarasi si Delea Veche. 
De cum am aflat noua lor adresă, am mers la  showroom şi am fost surpins plăcută observând cât de bine mă simt în noua lor locaţie...mi-a plăcut în mod doesebit faptul că au creat un spaţiu intim şi plăcut, în care de abia aştept să mă reîntorc...
Pentru că îmi place să probez mai multe haine înainte de a cumpăra, mi-a plăcut foarte mult să observ că au sute de produse din care pot să aleg şi că au cabine spaţioase de probă.
De fiecare dată, când vin la SevenSins, îmi place ca, ducpă ce termin cumpărăturile, să mă relaxez în "zona de relaxare", unde mă pot răsfăţa cu o cafea minunată!
Răsfăţându-mă cu o cafea în "zona de relaxare" şi admirându-mi costumul de baie şi fusta pentru plajă, mi-am imaginat cum, clipă de clipă, marea se uneşte cu nisipul, iubindu-se...apoi certânduse, atunci când marea îşi aruncă, nervoasă, valurile asupra nisipului..."marea iubeşte...povestea de iubire dintre mare şi dintre nisip a dăinuit dintotdeauna, însă eu de abia acum o văd...de abia aştept să ajung la mare şi să privesc, în noul meu costul de baie, povestea de iubire dintre mare şi nisip, dintre mare şi soare, dintre mare şi cer..." - îmi spun în gând, apoi plec uşor spre casă...

 
Sursă pozpă: http://www.sevensins.ro


© Adelina Anca F.         
© Poveşti

Niciun comentariu: