marți, 1 aprilie 2014

Primăvara...construiesc!

Eu primăvara contruiesc
O frumoasă căsuţă de păpuşi în stil arăbesc.
Pentru două fetiţe ce m-au rugat să făuresc
Căsuţa ce şi-o doresc...

Cu prietenii mă sfătuiesc
Toţi îmi spun că este greu să construiesc în stil arăbesc
Şi de grabă o excursie pregătesc
La magazinul Arabesque.

M-am hotărât să contruiesc,
Cumpăr materiale de la Arabesque 
Şi cu angajaţii încropesc
Un plan pentru căsuţa în stil arăbesc!

Sursă poză: http://arabesqueonline.ro

Nu îmi plac magazinele ce vând doar engross,
Eu vreau să cumpăr materiale retail
Orice om ar fi bucuros
De ar putea cumpăra doar cât îi trebuie.

La Arabesque pot cumpăra şi online
Aşa, este mult mai comod şi uşor
Am chiar şi o certitudine
Comanda va ajunge acasă repejor!

La Arabesque găsesc de toate
Pentru căsuţa de păpuşi
Faţate, pereţi, şuruburi şi unelte
Vor da viaţă unei lumi pentru spiriduşi!

Sursă poză: http://www.arabesqueonline.ro
Căsuţa de păpuşi în stil arăbesc
Va fi ieftină, puteţi avea încredere!
La Arabesque preţurile se instruiesc
Să rămână mici şi în vremuri grele!

Chiar dacă nu mă pricep
Proiectul să îl realizez,
Consilierea tehnică de la Arabesque mă va ajuta să încep
Căsuţa ce vreau să o dăruiesc.

Arabesque îmi oferă materiale, timp şi lecţii
Pentru a deveni constructor;
Iar eu în zorii dimineţii
Voi fi pentru materiale...instructor!

Sursă poză: http://www.arabesqueonline.ro

De cum am început să construiesc
Prietenii au cooperat şi m-au ajutat
Devenea din ce în ce mai firesc -
De abia aşteptam, căsuţa din poveştile arăbeşti, să o privesc!

Deodată magia s-a eliberat
Şi căsuţa a devenit reală
Cu prietenii am deliberat
Celor de la Arabesque îi vom mulţumi imediat!

Cu ajutorul celor de la Arabesque
Eu am reuşit să construiesc;
Iată căsuţa în stil arăbesc
Ce fetiţelor vreau să o dăruiesc!

Sursă poză

        © Adelina Anca F.          
© Poveşti

Niciun comentariu: