vineri, 11 aprilie 2014

Dorinţe zglobii

Primăvara asta vreau
Bicicletă să îmi iau!
Vreau să-nvăţ pe ea să merg
După vise să alerg

Biciclop m-a ajutat
Calea el mi-a arătat,
Şi, iată, o bicicletă potrivită mie 
Cum s-aleg m-a îndrumat.

Bicicleta mă va duce
Peste dealuri de vise şi câmpii trandafirii
În lumi de basm mă va conduce
Doar cu ea voi da viaţă multor dorinţe zglobii!

Sursă poză
 Vreau să urc pe culmi înalte
Doar cu bicicleta mea
Şi s-ajung până la stele
Să vorbesc cu ele-aş vrea!

Să îmi dea, în dar, magie
Să formeze-o mică scară
Bicicleta vreau să ştie
Pe scara de stele să urce, fără-ndoială!

Să mă ducă-n, zbor, la lună
Să îmi dea, în mână, stele
Un nor să-mi spună "noapte bună
Iar cerul să alunge visele rele!

Sursă poză
Aş mai vrea o trotinetă
De la Biciclop.ro 
Şi cu ea să fac navetă,
Vreau să devin un mic Picaro! 

Să mă plimb în lumi nemaivăzute,
Un copil ştrengar să fiu 
Să aflu vrute şi...nevrute
Să devin un om...notoriu!

Cu a mea nouă trotinetă
Universul vreau să-l ştiu,
  Îmi voi lua şi frumoasa bicicletă
Cu ele două, drumul nu-mi va fi pustiu!


Sursă poză
Drumuri noi se vor deschide,
Prin porţi magice voi trece,
Răul eu îl voi închide
Ghinioul o să plece!

Puteri magice îmi vor da
Trotineta şi bicicleta, deopotrivă
La ele eu nu voi renunţa
Chiar de vom merge în derivă!

Oameni buni, un sfat vă dau:
La vise nu renunţaţi!
 Speranţa vreau sa o redau
Trebuie doar inima să o ascultaţi!

Sursă poză

           © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

Niciun comentariu: