sâmbătă, 19 aprilie 2014

Eu primăvara...călătoresc!

Eu primăvara călătoresc
Către orice destinaţie-mi doresc
Însă la munte, acum, aş vrea să merg
Printre flori primăvăratice visez să alerg!

Primăvara-i mai frumoasă la munte,
Doar acolo mă pot bucura de frumuseţile-i mărunte
Natura cum reînvie o pot observa
Buna dispoziţie o pot reactiva!

Asemeni florilor, zâmbetul îmi va înflori pe chip,
 Asemeni păsărilor, sufletu-mi va cânta "cip...cirip"!
Asemeni soarelui, voi zâmbi naturii
Aemeni primăverii, în jurul meu voi aduce bucurii!


Sursă poză
La Braşov aş vrea să ajung,
Împreună cu primăvara să lupt
Inima iernii să o străpung
Magia ei să o rup!

Primăvara îşi va ocupa tronul
Ea se va lupta cu însuşi destinul,
În Braşov mă voi bucura de reînvierea naturii
Voi fi martora naşterii unei frumoase amintiri!

Doar cu Blue Air pot avea o vacanţă de vis
În al muntelui paradis,
Primăvara o pot admira
Şi cu ea, împortriva iernii, pot conspira!


 
Sursă poză
Sursă poză

Stuttgart mă atrage cu frumuseţea lui
În casa Dunării vreau să ajung,
Doar sub ocrotirea soarelui
Munţii Pădurea Neagră vreau să-i privesc îndelung.

Cu avionul pot ajunge la destinaţia dorită
La Blue Air pot zbura cu preţurile cele mai mici,
Am încredere că voi avea parte de o călătorie inedită
Niciodată nu am auzit, la adresa lor, critici!

Blue Air îmi va oferi vacanţa perfectă
Ştiu că voi avea, de la ei, o ofertă completă
La Stuttgart, o dată cu primăvara, voi ajunge
 Aici, culmea cea mai înaltă a fericirii o voi atinge!


Sursă poză

Sursă poză
Dorinţele vor prinde aripi
Spre destinaţia dorită,
în lumea mea soarele va răsări
Voi avea o vacanţă însorită!

În orice colţ al lumii eu voi putea zbura,
Preţul zborului, gândurile nu mi le va mai tulbura
Căci, doar la Blue Air printre nori voi putea dansa
Avionul va fi casa mea!

Cu Blue Air pot lăsa grijile deoparte,
Nu trebuie să economisesc pentru a zbura cu avionul,
Ei îmi oferă un cadou aparte:
 Un preţ mic pentru fiecare zbor - acesta va fi, pentru mine, ajutorul!


Sursă poză

          © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

2 comentarii:

Descopera spunea...

foarte interesant!!
Am intrat din greseala aici, dar imi place :)
Mult succes!!!

Unknown spunea...

Multumesc! Sarbatori fericite!:)