luni, 21 aprilie 2014

Călătorii pentru sufletul meu

Primăvară. Cald. Soare. Sărbătoare. Reînviere. Paşte...Fericirea mă copleşeşte, îmi inundă simţurile şi îmi readuce frumosul în viaţă. Iubesc primăvara, pentru tot ce ea aduce în viaţa mea...o iubesc pentru sărbători, pentru flori, pentru căldură şi pentru ploi. Pentru zâmbete, pentru gâze şi pentru păsări. Pentru natură. Pur şi simplu, o iubesc!
Primăvara parcă şi sufletul meu se trezeşte...îl simt cum ar vrea să se bucure de toate minunăţiile ce se întâmplă în jurul lui, cum ar vrea să vadă totul, cum devine, dintr-o dată, una cu natura, cu cerul, cu aerul...iar eu...eu...îmi doresc să ascult doleanţele sufletului meu şi să plec, să călătoresc.
Aş călători...dar unde? Dacă aş face un TOP 3 călătorii pentru sufletul meu, aş merge în Paris, în Suedia şi în Viena

Aş alege Paris, pentru romantismul ce pluteşte pretutindeni, pentru luminiţele ce luminează până şi cel mai întunecat ungher al sufletului, pentru Turnul Eiffel, pentru veselia oamenilor, pentru muzica minunată...

Aş alege Suedia, pentru că îmi doresc enorm de mult să văd aurora boreală! Cred sincer că acolo se petrece cel mai frumos miracol al naturii, acolo cerul  îşi deschide porţile şi îi permite omului să vadă o mică parte din frumuseţea şi din grandoarea Universului. 

Aş alege Viena, pentru  că este traversată de Dunăre, iar peisajul acestei capitale este superb. Pentru că, în Viena muzica clasică este la ea acasă, pentru clădirile vechi păstrate impecabil, pentru cel mai frumos Aquarium - "Casa Oceanelor".


Turnul Eiffel ziua
Turnul Eiffel noaptea
Aurora boreala
Dunarea in Viena

Sursă poză
Dacă aş face un TOP 3 destinaţii în care pot ajunge repede şi ieftin, aş alege Bulgaria, Turcia şi Franţa
Aş alege Duni, Bulgaria cu mare drag, fiind o ofertă de Paşte a agenţiei de turism Cocktail Holidays. Este o ofertă completă, frumoasă şi ieftină
Fiecare dintre noi avem nevoie, la un moment dat, de răsfăţ şi consider că sărbătorile sunt momentul perfect pentru a ne face acest frumos cadou - un sejur doar pentru noi sau pentru noi şi...persoanele dragi din viaţa noastră. 
Aceste vacanţe se pot transforma, dacă alegeţi agenţia de turism potrivită, în amintiri atât de furmoase, încât vă pot înveseli orice clipă, oricât de grea ar fi...

Sursă poză
Îmi doresc tare mult să ajung şi în Antalya, Turcia. Am găsit, la agenţia de turism Cocktail Holidays, o ofertă all inclusive minunată pentru şapte nopţi şi...zile perfecte, în care mă voi pot răsfăţa cu SPA, mă voi plimba pe plajele inedite ale Antalyei, mă voi bucura de lux, cu bani puţini, luând în considerare raportul calitate - preţ excelent!
Aş alege această ofertă pentru a descopri Turcia şi pentru că nu sunt nevoită să pun bani deoparte pentru a mă bucura de minunile ce mi le poate oferi această frumoasă ţară!

La agenţia de turism Cocktail Holidays am descoperit, cu bucurie, şi excursiile de tip "early booking". Aş vrea să merg în Tenerife, destinaţie pentru care Cocktail Holidays oferă reducere, dacă voi cumpăra oferta din timp. 
Marele avantaj al excursiilor de tip "early booking" (sau "excursii cumpărate din timp"), este că beneficiez de o reducere considerabilă la preţul pe care l-aş plăti, în mod normal
Aşadar, pentru a beneficia de excursii minunate la preţuri pentru orice buzunar, agenţia de turism Cocktail Holidays vă pune la dispoziţie excursii pe care, dacă le cumpăraţi cu câteva luni înainte de plecare, aveţi parte de reduceri de preţ considerabile!

Sursă poză

© Adelina Anca F.            
© Poveşti


Niciun comentariu: