marți, 1 aprilie 2014

E primăvară în casa mea!

A venit primăvara.  Şi casa mea simte. Atât casa mea, cât şi eu avem nevoie de flori, de culoare, de reînvierea naturii. Avem nevoie de soare şi de căldură. De fericire şi de joacă. De o stare de bine, de verde, de galben, alb, roşu, roz...avem nevoie de un curcubeu al primăverii!
"Casă dragă, unde oare putem găsi tot ce ne trebuie pentru a însufleţi spiritul primăverii?". Ca prin minune, pe ecranul calculatorului deschis îmi apare un site: 
Sursă poză: http://www.artdecozone.ro
http://www.artdecozone.ro/amenajare apartament-5-camere/. Mă uit în jur..."să înţeleg că...aşa vrei să te amenajez? Dar noi avem patru camere, nu cinci!". Mă uit iar în jur şi nu văd pe nimeni. Încep să râd...nu îmi vine să cred că vorbesc cu un apartament! Totuşi, mă hotărăsc să mă uit pe site. "Camera fetiţei este minunat amenajată! Aş putea prelua câteva idei...voi suna la cei de la ArtDecoZone chiar azi!" - îmi spun, fericită de noua descoperire.
"Este ingenoasă scara, iar peretele colorat împreună cu micuţul baldachin creează o cameră pentru o adevartă prinţesă!" - îmi spun, în timp ce mă uit, vrăjită, la poză...
Documentându-mă mai mult, aflu că Artdecozone.ro oferă servicii de design all inclusive  (proiect, amenajare, mobilare, decorare).
Pentru că îmi doresc mult să redecorez apartamentul, am fost plăcut surprinsă observând că cei de la Artdecozone oferă şi acest serviciu: http://www.artdecozone.ro/servicii/decoratiuni-interioare-la-comanda/. De cum am aflat că cei de la Artdecozone mă pot ajuta să îmi redecorez locuinţa, am sunat la ei:
"- Bună ziua! Aţi sunat la Artdecozone. Cu ce vă putem ajuta?" - îmi răspunde o voce frumoasă, o voce care, parcă, îmi cânta şi care a avut darul de a-mi readuce zâmbetul pe buze.
"- Bună ziua, doamnă! Am văzut, pe site-ul dumneavoastră, că oferiţi servicii de decorare. Îmi doresc să îmi redecorez apartamentul, însă am nevoie de ideile unor specialişti!"
"- Aţi sunat unde trebuie! În primul rând, vă rog să îmi trimiteţi câteva poze cu fiecare cameră, pentru a vă realiza un proiect de redecorare şi pentru a vă face un preţ. Cum terminăm, vă anunţăm şi, dacă sunteţi de acord, vom veni la dumenavpastră pentru a începe redecorarea."
"- Vă mulţumesc foarte mult pentru ajutor! Vă voi trimite de îndată pozele."
După ce am făcut pozele şi le-am trimis, am şi primit mail cu câteva proiecte de redecorare. Mi-au plăcut toate foarte mult şi nu am ştuit pe care să îl aleg. Preţurile erau convenabile şi cele trei proiecte pe care le-am primit, au fost minunate. 
În aproximativ două săptămâni, căsuţa mea a fost redecorată şi primăvara se mutase, cu adevărat, în casa mea! Am fost foarte mulţumită de serviciile oferite de artdecozone.ro

Dacă aveţi o casă ce, parcă, plânge, este bosumflată, vă strigă nedreptatea de a fi veche şi urâtă, vă invit, cu drag, să apelaţi la www.artdecozone.ro. Casa vă va mulţumi oferidu-vă zâmbete, o oază de linişte, relaxare, frumuseţe şi iubire.
 
Sursă poză: http://www.artdecozone.ro

© Adelina Anca F.         
© Poveşti

Niciun comentariu: