vineri, 18 aprilie 2014

Sănătate înainte de toate!

Pimăvara mie-mi place
Cu sănătatea să discut,
Şi pentru că răceala îmi displace
Acest gând vreau să i-l fac cunoscut!

Sănătatea trebuie să fie prima mea grijă
Cu ea mână-n mână oriunde trebuie să merg,
 Pentru Lumea Sănătăţii îmi voi lua viză,
Întotdeauna, o viaţă sănătoasă va trebuie să aleg!

De primăvară oricând mă pot bucura
Dacă sănătatea îmi permite,
În viaţă mă pot aventura
Cu un corp sănătos nu voi avea limite!
 
În fiecare primăvară trebuie să mă obişnuiesc
De la analizele de rutină să nu chiulesc!
Nu uitaţi: sănătatea trebuie să fie înainte de toate
Din acest drum nu ne putem abate!

Sursă poză
 Primăvara aceasta vreau să mă-mprietenesc cu sănătatea,
M-am hotărât să duc un stil de viaţă sănătos
Astfel, de acum voi lupta chiar şi cu greutatea
Vreau să am un corp mult mai arătos!

Vreau şi de acnee să scap
Cu ajutorul unui prieten de nădejde,
Doar la clinica Hilmi cu tenul o să mă împac
Ştiu că ei mă vor primi cu braţele deschise şi cu sufletele calde.

De abia aştept tratamentul să-l încep
Şi sănătatea, cu braţele deschise, să o aştept!
Doctorii de la clinica Hilmi chiar se pricep
O vizită la ei cu siguranţă te va face un om mai înţelept!

Sursă poză
La Hilmi iepuraşul de Paşte a ajuns din timp
Şi a adus multe cadouri utile,
A lăsat oferte de nerefuzat pentru fiecare anotimp
Şi multe sfaturi incredibile!

Printre cadourile preferate
Este tratamentul facial,
La Hilmi, pentru el, mă voi abate
Pentru tenul meu, va fi un moment crucial!

Înainte de Sărbătorile Pascale
Tenul vreau să mi-l răsfăţ,
La clinică eu voi merge, agale,
Cum să am grijă de tenul meu, de la Hilmi o să învăţ!

Sursă poză
Pentru că îmi doresc sănătate înainte de toate,
Cum să mănânc sănătos vreau să învăţ
Hilmi îmi dezvoltă şi această abilitate -
Lună de lună, cu "alimentul lunii" corpul mi-l răsfăţ!

Zi după zi, mă simt tot mai bine
Stilul de viaţă sănătos m-a ajutat,
Analizele de rutină mi le-am făcut şi...s-a întâmplat o minune!
Sănătatea, se pare, de mine s-a agăţat!

Răceala de acum mă va ocoli
De sănătate ea se va speria,
Prea curând nu mă voi îmbolnăvi
Căci "alimentul lunii"  va triumfa!

Sursă poză

             © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

Niciun comentariu: