joi, 3 aprilie 2014

Haine şi accesorii vesele

Mi-a plăcut dintotdeauna să port haine colorate, vesele, romantice dar, în acelaşi timp, comode şi practice! 
Pentru că vara ne bate la uşă, m-am hotărât să îmi cumpăr accesorii şi haine ce vor ajuta vara să găsească şi...strada mea!
Hotărâtă, am căutat, pe internet, un magazin de haine şi accesorii şi, nu după mult timp, am dat peste WARDROBE B, un magazin online ce m-a îndemat să rămân pe pagina lui şi să caut produsele preferate.
Sursă poză
Mi-au plăcut, în mod deosebit, cerceii pe care îi au. Am adorat, pur şi simplu, aceşti cercei  ce, parcă, au fost croiţi pentru mine. 
Sursă poză
Neputând să îmi iau ochii de la ei, i-am adăugat la produse favorite, pentru a-mi aminti că trebuie să mi-i fac cadou (sau, de ce nu, să îi primesc cadou) de ziua mea! Mi-a plăcut foarte mult faptul că cerceii sunt placaţi cu aur galben de 18kt şi m-a atras enorm stilul în care au fost făcuţi, un stil etnic indian. Pietrele negre onix întregesc frumuseţea, eleganţa şi rafinamentul cerceilor pe care mi-i doresc atât de mult!
Sursă poză
Dorindu-mi să îmi cumpăr şi o rochiţă potrivită stilului meu vestimentar, am găsit rochia ideală! O rochie scurtă, vaporoasă şi comodă, excelentă pentru o zi călduroasă de vară. M-a atras detaliul cu paiete aplicate manual în zona gâtului, a taliei şi a tivului. Mi-a plăcut foarte mult şi faptul că, în partea de jos, rochia este încreţită, iar zona tivului este transparentă, punând foarte frumos în valoare paietele aplicate manual
Îmi place că pot purta această rochie atât în viaţa de zi cu zi, cât şi la diverse evenimente festive. Bineînţeles, la evenimentele festive, această rochie trebuie accesorizată pentru acel eveniment. 
De cum am văzut minunata rochiţă am şi comandat-o, pentru a mă putea bucura cât mai repede de ea.
Rochiţa, aşa cum am bănuit, s-a pliat perfect pe propria-mi personalitate, ajutându-mă să fiu EU, să fiu naturală, romantică, elegantă dar comodă, veselă şi jovială.
De câte ori am purtat această frumoasă rochie, am primit destule complimente pentru a-mi face ziua perfectă şi pentru a-mi readuce zâmbete în suflet şi pe chip.

De când am descoperit magazinul WARDROBE B m-am îndrăgostit, pur şi simplu, de frumoasele produse şi de calitatea foarte bună a materialelor. Purtând produsele cumpărate de la ei, m-am regăsit, mi-am putut arăta personalitatea, exact aşa cum este ea, am reuşit să fiu EU, să fiu mai NATURALĂ!


Sursă poză

© Adelina Anca F.            
© Poveşti

Un comentariu:

Unknown spunea...

Rochii de seara pentru nunta si evenimente speciale