marți, 8 aprilie 2014

Cortina cerului, scena soarelui

Cerul şi-a deschis cortina,
Soarele intră în scenă 
Povestea a-nceput, e aievea
Natura priveşte, spectacolul, în tihnă.

Soarele-i actorul principal,
El îşi joacă, în tăcere, rolul
Devine un personaj arhetipal
Când naturii îi oferă ajutorul.

Cu razele-i diafane
Soarele încălzeşte suavele flori
Naturii îi readuce ai vieţii fiori
Ofrande primeşte de la ai săi spectatori.

Sursă poză
Din clipa în care am văzut
Al cerului spectacol
Cu a lui frumuseţe de neîntrecut,
Am înţeles că totul, în jurul meu, e miracol!

De atunci, o dorinţă mi s-a născut în suflet
Îmi doream enorm să mă plimb, mână-n mână-n cu natura
Dar mi-am dat seama, în al meu cuget -
Nu aveam pantofii potriviţi, visul nu-l puteam contura!

Degrabă la Walkin am alergat,
Aceşti minunaţi balerini i-am cumpărat
Cu ei, mi-am urmat visul, neîncetat
La fiecare pas, balerinii m-au ajutat şi m-au mângâiat!

Sursă poză
Mi-am dorit apoi
Ca Soarele - măreţul actor principal
Să mă vadă cu pantofi noi,
Atunci când voi ajunge la al său spectacol - recital.

 Am mai cumpărat, de la Walkin,
 Pantofii cei mai frumoşi 
Vă spun, sincer: ei îmi sunt, pentru picioare, alint
Aceşti pantofi sunt mai lejeri decât orice adidaşi

De cum am ajuns la al Soarelui spectacol,
Cu o rază jucăuşă el mi-a admirat pantofii
Am ştiut, de atunci, că s-a produs un miracol
Aceşti pantofi aveau să-mi aducă doar bucurii!
Sursă poză
Mulţumită Walkin, durerile de picioare
Nu-mi vor mai fi obstacol,
Mă voi putea bucura de minunatul Soare,
Oricând îi voi putea vedea frumosul spectacol! 

Primăvara aceasta,
Eu mi-am dat seama
Cât de importanţi sunt pantofii
Credeţi-mă pe cuvânt, eu nu vă spun filosofii!
 
Sursă poză

           © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

Niciun comentariu: