marți, 22 aprilie 2014

Dor de ducă

Astăzi m-am trezit cu dor de ducă...dor de altă ţară, alţi oameni, alte obiceiuri, alt oraş, alt stil de viaţă...îmi doresc să călătoresc şi să trăiesc clipe de neuitat, ce se vor transforma în amintiri...de povestit nepoţilor! 
Sursă poză
Vreau să plec! Da! M-am hotărât să îmi urmez vocea dorinţei mele şă să plec în Turcia!
Am găsit, la agenţia de turism Viotop Travel, o ofertă tip "early booking" ce m-a mulţumit întru totul! Timp de şapte nopţi, voi fi cazată la un superb hotel de 5* şi voi beneficia de "ultra all inclusive". Această ofertă m-a atras de cum am descoperit-o! 
Obişnuiesc să îmi pregătesc, din timp, vacanţele astfel încât mereu caut oferte "early booking". Este un secret pe care am ales să îl împărtăşesc şi cu voi, dragele mele şi dragii mei! Fiecare dintre noi ne putem răsfăţa cu vacanţe ieftine şi, totodată, potrivite nouă. Cine nu şi-ar dori să se răsfeţe, o săptămână, la un hotel de 5*, în Turcia? Şi, colac peste pupăză, cine nu şi-ar dori acest răsfăţ la un preţ de...criză?
Sursă poză

Uitându-mă peste ofertele "early booking" ale agenţiei de turism Viotop Travel, am descoperit o ofertă de nerefuzat! Ce aţi spune de cinci zile, la un hotel de 3* din Istanbul? Micul dejun este inclus şi fiecare zi se transformă într-o pvoeste reală...o poveste în care turistul este personajul principal, ce descoperă, puţin câte puţin, misteriosul Istanbul. 
Am găsit, pe site-ul agenţiei de turism Viotop Travel, un videoclip despre Istanbul, în care se prezintă un TOP 10 atracţii turistice. Dacă încă aveţi dubii cu privire la vacanţa ideală în Istanbul, vă invit să vizionaţi acest videoclip.

Sursă poză
Pentru a fi la curent (mai ales) cu minunatele oferte tip "early booking" realizate de agenţia de turism Viotop Travel, vă pezint aplicaţia pentru IOS şi pentru ANDROID, dezvoltată chiar de către Viotop Travel: aplicaţia pentru ANDROID "Oferte Turism" o puteţi descărca de AICI, ceea ce vă şi sfătuiesc să faceţi pentru că este gratuită, este în limba română şi vă aduce foarte multe beneficii, printre care:
  • aflaţi, din timp, oferte despre cele mai noi destinaţii turistice din Europa;
  • vă puteţi răsfăţa pe dumneaoastră sau pe cei dragi, făcând cadou o vacanţă frumoasă, cu ajutorul ofertelor Last Minute, Oferte Speciale sau Oferte Early Booking
  • aflaţi, oricând şi oriunde, date despre cazarea la hoteluri şi despre pachete turistice pentru diverse evenimente, sau date despre croaziere.


Sursă poză

© Adelina Anca F.            
© Poveşti

2 comentarii:

SicaG spunea...

Si eu am asa un "dor de duca" prin locurile descrise de tine! Chiar sunt curioasa sa vad ce oferte de tip "early booking" gasesc la Viotop Travel

Unknown spunea...

Sa stii ca este chiar economic sa calatoresti prin oferte "early booking"! Si eu voi mai incerca! :D