joi, 17 aprilie 2014

Timp pentru mine

Îmi place să petrec timp cu mine...timp preţios, timp pe care să mi-l ofer doar mie. Ador să redescopăr, din când în când, beneficiile clipelor de singurătate şi să mă bucur de momentele în care cea mai bună prietenă îmi este...singurătatea! 
Singurătatea, asemeni ploii, ne este benefică, atâta timp cât este folosită cu grijă. Aşa cum pământul are nevoie de ploaie, pentru a trăi, aşa şi sufletul nostru are nevoie de singurătate, pentru a se hrăni. Însă, dacă ploaia cade, din abundenţă, peste pământ, ea poate să facă foarte mult rău, poate omorî florile, iarba, gâzele...poate aduce inundaţii; la fel se întâmplă şi cu singurătatea: dacă ne folosim de ea în exces, îi facem mult rău sufletului nostru, fără să ne dăm seama. Noi, oamenii, suntem fiinţe sociabile, iar sufletul nostru simte când nu mai socializăm. El nu ştie ce se întâmplă, dar simte că a dispărut fericirea, se frământă, plânge, suferă, nu înţelege ce lipseşte.
Citatepedia.info

Pentru că îmi place să fac cumpărături, însă îmi doresc să salvez din timpul pe care, în mod normal, l-aş dedica pentru orele de cumpărături, m-am hotărât să încerc şi magazinele online.

Dorind să îmi cumpăr nişte haine noi, colorate şi vesele pentru primăvara ce a revenit printre noi, am descoperit Elefant.ro, un magazin online de unde îmi pot cumpăra haine foarte frumoase, la preţuri bune.
Sursă poză
Mi-a plăcut, în mod deosebit, această rochie. M-a atras, ca un magnet, pentru simplitatea ei atât de...complexă! Este o rochie ce se mulează perfect cu dorinţele mele, fiind veselă, colorată, primăvăratică şi jovială. Mânecile bufante şi umerii goi întregesc tabloul unei rochii minunate, îi dau un aer aparte şi o anumită eleganţă
Primăvara ador să port haine cu imprimeu floral, astfel încât această rochie a fost, şi din punctul acesta de vedere, perfectă pentru mine!
Mi-am dorit enorm să îmi cumpăr această rochie şi, pentru că aveam nevoie de o jachetă pentru primăvară, am ochit cea mai frumoasă jachetă!

Sursă poză
Mi-a plăcut combinaţia de culori şi unicitatea acestei jachete. Recunosc că nu am mai văzut un astfel de model, nici măcar asemănător! 
M-am bucurat atunci când am observat că jacheta este din piele întoarsă şi din bumbac şi mi-a plăcut felul în care centura evidenţiază talia

Într-un timp foarte scurt mi-am ales şi mi-am comandat cele două haine şi am fost plăcut surprinsă observând cât timp liber mi-a rămas, timp pe care îl pot petrece cu oamenii dragi mie sau, pur şi simplu, cu mine.

Datorită serviciilor oferite de Elefant.ro, am descoperit plăcerea cumpărăturilor online şi, cu zâmbetul pe buze, am realizat că îmi rămâne foarte mult timp pe care îl pot petrece offline.

Sursă poză


© Adelina Anca F.            
© Poveşti

Niciun comentariu: