joi, 3 aprilie 2014

O armonie de culori într-o umbră

Azi, m-am trezit cu dor de ducă...dor de verde, de pustiu, de natură, de culori vesele. Dor de mine. Dor de regăsire. Dor...pur şi simplu! Neştiind unde voi ajunge, plec de acasă şi...îmi urmez paşii. Umbra mea...o ia razna. Ia soarele în braţe şi se joacă, dansează, râde, visează, aleargă, vibrează împreună cu natura...Eu, contratiată, încerc să ţin pasul cu umbra..."oare cum poate umbra asta neagră să fie atât de fericită? Este neagră! Ar trebui să fie sobră, tăcută, liniştită. Dar nu...urmba mea neagră trăieşte...colorat!" Deodată, umbra se opreşte în faţa mea şi îmi vorbeşte: 
"- Draga mea...eu îţi aud orice gând, mai ales gândurile ce le emiţi despre mine. Eu sunt neagră, însă nu înseamnă că trebuie să fiu sobră, tăcută şi liniştită! Tocmai, pentru că sunt neagră, mie îmi place să văd lumea în culori, să mă bucur de viaţă, să cânt, să râd, să dansez! Negrul pune foarte frumos în evidenţă orice culoare deschisă, caldă, frumoasă! Negrul nu este sobru, negrul cheamă culorile, le pune în evidenţă...negrul este scena culorilor!".
Auzindu-mi propria umbră, rămân, pentru câteva clipe, înlemnită..."cum...cum este posibil? TU vorbeşti cu MINE? TU auzi? TU trăieşti?"
"- Păi...credeai că doar TU trăieşti? şi eu trăiesc, doar sunt parte din tine! Trăiesc, atâta timp cât soarele rămâne lângă mine. Spune-mi, te rog...sunt curioasă...ce culoare deteşti cel mai mult? În afară de negrul meu, care nici măcar nu este culoare!"
În timp, obişnuindu-mă cu umbra mea, reuşim să devenim prietene...de nedespărţit!
"- Dacă stau bine să mă gândesc...NU îmi place culoarea gri! Dacă aş putea, aş interzice-o! Gri...pentru mine, este culoarea poluării, a tristeţii, a bolii, a plictiselii, a pesimismului! Nu aş purta niciodată culoarea gri! Ştiu că este o culoare neură, însă îmi doresc tare mult să fie interzisă!
"- Ciudat, însă...şi eu sunt de aceeaşi părere! Ştii, de mult timp am vrut să îţi spun...începi să porţi, la încălţăminte, culori închise...terne...de ce nu vrei să îţi cumperi nişte pantofi noi, coloraţi, comozi?"
Sursă poză: http://asortie.ro
"- Să ştii că aveam în plan să fac o asemenea schimbare! Tocmai am aflat de un magazin online de unde îmi pot cumpăra cei mai frumoşi pantofi! Hai acasă...vreau să îmi comand nişte pantofi noi!"
Ajunsă acasă, intru pe www.asortie.ro, unde găsesc o pereche superbă de pantofi. 
De cum i-am văzut, nu mi-am mai putut lua ochii de la ei! A fost...atracţie la prima vedere! Mă şi imaginam plimbându-mă agale, cu noii mei pantofi. "Aceştia mi s-ar potrivi de minune! Şi, după cum observ, sunt tare comozi. Sunt perfecţi! Îi voi comanda!"
"- Pantofii sunt, într-adevăr, ideali pentru tine! Pune-i în coşul de cumpărături şi hai să mai căutăm. Poate îţi mai cumperi câteva perechi." - îmi spune, entuziasmată, umbra mea.
Sursă poză: http://asortie.ro
Dorind să îmi cumpăr şi o pereche de sandale, găsesc exact modelul de sandale perfect pentru mine! Îmi place foarte mult că sandalele au talpă ortopedică, iar nuanţa fermecătoare de roşu mă convinge să le duc şi pe ele în coşul de cumpărături. 
Sursă poză: http://asortie.ro
Pentru că nu am purtat niciodată cizme de vară, îmi comand o perche de un albastru minunat, un albastru ce îmi aduce aminte de valurile mării, de unirea mării cu a cerului, de vacanţa ce urmează să o petrec ascultând cântul mirific al mării...
Mândră de alegerile făcute, trimit comanda şi, în doar două zile, pantofii comandaţi au ajuns acasă. Eram atât de nerăbdătoare, încât am probat, în aceeaşi zi, cele trei perechi de pantofi, stând câteva ore cu fiecare dintre ele. Am observat, uşurată şi fericită, că nu m-a bătut nici o pereche din cele comandate, picioarele nu mi s-au umflat şi nici măcar nu simţeam că eram încălţată...atât de uşoare sunt perechile de pantofi, sandale şi cizme comandate!

"- Draga mea, îţi vin minunat atât pantofii, cât şi sandalele şi cizmele de vară! Vezi că Asortie a readus culoarea în viaţa ta? Acum, încalţi o...armonie de culori!"  îmi spune umbra, mândră de isprava făcută.
"- Draga mea umbră, îţi mulţumesc pentru că tu mi-ai reamintit că este timpul să readuc culorile în viaţa mea! Acum, mă încalţ cu o armonie de culori, datorită ţie! Mulţumesc, draga mea umbră! Chiar dacă eşti neagră, eşti, de fapt, o armonie de culori!"

De când am comandat pantofii de la Asortie, recunosc că nu am mai căutat nici un magazin asemănător, întrucât am rămas client fidel Asortie. Nici un alt magazin nu mi-a oferit pantofi de o atât de bună calitate!

Sursă poză: http://asortie.ro


© Adelina Anca F.          
© Poveşti

Niciun comentariu: