joi, 24 aprilie 2014

Mă îmbrac cu primăvară!

A venit primăvara şi în sufletul meu...simt cum inima îmi încălzeşte sentimentele şi ajută dorinţele să înflorească, aşa cum soarele încălzeşte pământul şi ajută florile să îşi deschidă petalele către cer. Primăvara aceasta mi-a intrat în suflet şi nu mai iese! Mi-a invadat simţurile şi şi-a lăsat propria semnătură adânc aşezată acolo, în sufletul meu!
Îmi doresc tare mult să arăt şi celorlalţi cum sufletul meu înfloreşte, o dată cu natura. Şi cum pot arăta acest lucru mai bine, decăt cu bijuterii primărătatice, vesele şi colorate?
Am ales să îi fac un cadu sufletului meu primăvăratic! Voi cumpăra bijuterii de la Byalya şi le voi purta, pentru a aduce primăvara şi în sufletele oamenilor ce îmi vor admira noile bijuterii!
Zis şi făcut, am vizitat site-ul lor şi...mi-am bucurat ochii cu frumuseţea ce plutea peste tot, cu eleganţa şi rafinamentul bijuteriilor. Pur şi simplu, nu am ştiut ce bijuterii să aleg, pentru că fiecare îmi plăcea enorm!

Am ales, după îndelungi gândiri şi răzgândiri, această brăţară, pentru că mi s-a părut inedită şi extrem de frumoasă! Aşa cum îi spune şi numele, "Summer Breeze" - "Biza Verii", această superbă brăţară aduce, în garderoba oricărei femei, acea briză primăvăratică şi, o dată cu ea, aduce veselie, frumuseţe, ocean, soare, iarbă, flori...culorile acestei brăţări sunt atât de frumoase şi de variate, încât mă duc cu gândul la mare, la plajă, îmi aduc zâmbetul pe buze şi îmi răsfaţă ochii!
Această frumoasă brăţară m-a îmbrăcat cu...primăvară!
Sunt tare mândră de alegerea făcută şi acest cadou mi-a umplut sufletul de bucurie şi a atras privirile oamenilor, pe i-am văzut zâmbit - zâmbetul lor este cel mai frumos cadou, pentru mine!.

De acum încolo, voi cumpăra cadouri de la ByAlya şi, cu siguranţă, îmi voi face şi mie astfel de daruri! 
Este atât de simplu şi de ieftin să aducem primăvara în garderobă şi în suflete şi este atât de frumos să vedem cum se nasc zâmbete pe chipurile oamenilor de lângă noi , încât...de ce să nu o facem?

Sursă poză

© Adelina Anca F.            
© Poveşti

4 comentarii:

SicaG spunea...

Imi place mult bratara de la ByAlya! Nu stiam de ei, dar acum, daca tot am aflat, o sa ma uit si eu pe site-ul lor, poate imi fac un cadou frumos primavara asta...

Unknown spunea...

Si eu am ADORAT bratara! Da, este frumos sa iti faci cadouri simple, ieftine si frumoase. :)

Unknown spunea...

Si mie imi place mult! Cu ajutorul tau stiu ce sa-i cer iubitului la aniversarea noastra <3

Unknown spunea...

Asa, Irina! Sa ii ceri numai bijuterii de la ByAlya, ca tare frumoasa sunt! :D