joi, 10 aprilie 2014

Surpriză pentru primăvară

Primăvara mult iubită
A ajuns pe strada noastră,
Viaţa ne e îndulcită
De a ei frumuseţe măiastră!

Cu a ei divină putere
Suflete a luminat,
Cu doar de ea ştiute mistere,
Inimi primăvara a dezgheţat!

În aer, ea praf magic a presărat
Natura, prin ale primăverii puteri, a reînviat
Tristeţile pe zâmbete le-a schimbat,
Puterile iernii par a se fi epuizat!
De îndată ce primăvara a venit
Mi-am dorit s-o surpind cât mai plăcut
O surpriză eu i-am pregătit,
Curăţenie în casă am făcut.

Al meu birou l-am curăţat şi l-am lustruit,
Calculatorul vechi unui copil l-am dăruit
La al meu bun prieten, Evomag, de îndat-am apelat
Acest laptop de cum l-am văzut, l-am şi cumpărat!

O frumoasă surpriză de la Evomag am primit,
Laptop-ul la ofertă eu l-am găsit,
Livrare gratuită mi-a dăruit
Garanţie, 2 ani, am primit...negreşit!


Sursă poză
Acum, când a mea casă este curată,
Primăvara o pot invita...la o cafea;
De frumos ea vreau să fie înconjurată
Momente de vis îi voi oferi, când la mine va sta!

Cafetiera mea s-a învechit
O voi dărui unui om ce vreau să-l văd mulţumit,
Un expressor îmi voi cumpăra, în schimb
Primăverii îi voi prepara o cafea, zâmbind!

Şi acum Evomag mi-a dăruit
Livrare gratuită pentru produsul îndrăgit,
Preţurile, fără dar şi poate, le-a instruit
Şi reducerile au biruit!

Adăugaţi o legendă

De cum am terminat de înnoit şi curăţat a mea căsuţă,
Primăvara am invitat-o în lumea mea
Iar ea, prietenoasă, frumoasă şi călduţă
A alungat, din casa mea, tristeţea!

Din casa mea curată şi frumoasă
Primăvara nu a mai plecat
Ea mi-a lăsat o învăţătură preţioasă
În suflet cum să fac curat ea m-a învăţat!

De atunci am ştiut şi de veste eu am dat
Evomag e de neînlocuit
Întotdeauna atenţie mi-a acordat,
Nicicând Evomag nu mi-a greşit!
 
Sursă poză

            © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

Niciun comentariu: