sâmbătă, 19 aprilie 2014

Discuţie cu sufletul meu

Îmi este dor de munte. Deşi ador marea, acum chiar îmi este dor de munte, de aerul tare şi binefăcător, de înălţimi...îmi este dor să ating cerul, să mângâi stelele plăpânde ale nopţii, să vorbesc cu luna şi să îmi pun câte o dorinţă pentru fiecare stea căzătoare!
Nu am fost niciodată cu cortul la munte şi, recunosc, această idee mă tentează şi nu prea...îmi doresc, totuşi, să merg, un week-end, cu cortul undeva, la munte...pentru a mă regăsi în centrul naturii, pentru a sta alături de oameni dragi, pentru a cânta cu păsările şi pentru a hrăni animalele şi păsările. Cred cu tărie că, atunci când ajuţi, te ajuţi, de fapt, pe tine...îţi ajuţi sufletul să se înalţe, să zâmbească şi să prindă aripi către eternitate.

Sursă poză

Dor...ce este, în fond, dorul? Aşa cum îl simt eu, dorul este strigătul de tristeţe al sufletului, atunci când îi lipseşte cineva sau...ceva! Acum, sufletul meu îmi strigă dorul lui:
"- Îmi este dor să călătoresc! Oriunde. Oricum. ACUM!"
Sursă poză
"- Ah, suflete...de ai şti tu unde mă duce gândul ACUM...îmi doresc să călătoresc în Dubai...nu am fost acolo niciodată şi tare mult îmi doresc să merg..."
"- Mai devreme vroiai să mergi cu cortul pe munte, acum vrei să mergi în Dubai?! Draga mea, dar ştiu că ai...personalităţi multiple şi că te răzgândeşti repede!"
"- Nu suflete...nu mă răzgândesc repede...eu...vreau să merg în toate aceste locuri! În Dubai îmi doresc de mult timp să ajung. Şi tu ştii cel mai bine asta!"
"- Vei ajunge, cu siguranţă, în Dubai! Trebuie doar să ai răbdare."
"- Răbdare...da...eu aş vrea să se întâmple toate acum...aş vrea să pot călători cu viteza...gândului!"
"- Păi...asta faci acum! Îţi imaginezi, călătoreşti, îţi trimiţi gândurile pe ce meleaguri vrei...hai să continuăm frumoasa călătorie...unde ai mai vrea să ajungi?
Sursă poză
"- Îmi doresc mult să ajung şi în Amsterdam. Dintotdeauna mi-am dorit să ajung prin toate colţurile lumii, să cunosc tipologii de oameni, stiluri diferite de viaţă, stiluri diferite de gândire..."
"- Ştiu...eu te cunosc cel mai bine...poate că te cunosc mai bine decât te cunoşti tu!"
"- Suflete...ce m-aş face eu fără tine? Am călătorit, azi, în ţări diferite, am simţit cum gândurile şi imaginaţia îmi dau aripi, mă trag înspre împărăţia păsărilor şi îmi prezintă fiecare colţ din acea ţară...fiecare om, fiecare gând, setiment, emoţie...parcă noi toţi ne-am fi contopit şi am fi devenit un singur om...un singur gând, un singur sentiment, o singură emoţie, un singur dor...!"
"- Care îţi e dorul cel mai mare?"
"- Îmi e dor să călătoresc, suflete...Vreau să călătoresc ca Mary Poppins!

Sursă poză

© Adelina Anca F.            
© Poveşti

4 comentarii:

Colteanu spunea...

Un articol impresionant. Chiar mi-a placut si m-a determinat sa iti citesc blog-ul de acum inainte. Eu iti urez Paste Fericit si multe succes in tot ce ti-ai propus

Unknown spunea...

Multumesc mult pentru cuvintele frumoase! :)
Paste fericit si dumneavoastra!

Unknown spunea...

Foarte frumos. Ideea in sine de "discutie cu tine" face ca tot ce ni se intampla zi de zi sa para mai usor de trecut si visele ne vor ajuta mereu. sa nu te opresti niciodata din scris!

Unknown spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase, Mariana! Nu ma voi opri din scris, ma linisteste atat de mult...si, atunci cand nu am nici o idee despre ce sa scriu, ies articolele cele mai frumoase...acesta este unul din articolele in care nu avea idee ce sa scriu! :)