sâmbătă, 5 aprilie 2014

Povestea hainelor primăvăratice

Primăvara a colorat natura
În nunaţele-i pastelate 
Florile au reînceput aventura
Petalele şi le vor etalate!

Soarele a încălzit pământul
Cu razele-i suave a mângâiat pomii,
Naturii i-a redat ritmul
În jurul lui au înflorit bucurii!

Primăvara a pătruns
Chiar şi în al meu suflet întristat,
Flori, căldură şi zâmbete mi-a adus
Dintr-o dată, o stare de bine m-a invadat!

Sursă poză
În ton cu primăvara să fiu, mi-am dorit
Şi, degrabă, la Kurtmann am poposit;
Pantalonii aceştia recunosc că m-au vrăjit
Din prima clipă, de ei m-am îndrăgostit!

De cum i-am văzut,
Vă spun, sincer, mi i-am dorit!
Şi, chiar dacă e ceva de necrezut,
Preţul pantalonilor este chiar nimerit! 

Frumoasa lor culoare
Înveseleşte pe oricine,
Poate concura cu cea mai frumoasă floare
Eu, una, să îi cumpăr...nu m-am putut abţine!

Sursă poză
 Atât de mult mi-am dorit
Să aduc frumuseţile primăverii
În garderoba mea, negreşit
Încât am căutat alte şi alte hăinuţe zglobii.

Această minunată jachetă
Am descoperit-o la timp,
Este tare frumoasă şi cochetă,
Perfectă pentru acest anotimp! 

Fistichie şi zâmbăreaţă,
Doar ea mi-a făcut cu ochiul
Am luat-o, hotărâtă, acasă
Ea mi-a alungat, din garderobă, pustiul!

Sursă poză

Cu aceste minunate hăinuţe
Primăvara va răsări în casa mea,
Voi avea materiale şi culori tare drăguţe
Voi primi tot ceea ce sufletul meu vrea!

Din inimă eu vă spun:
Înveseliţi-vă garderoba şi sufletul!
Hainele nu se poartă oricum,
Ele trebuie să vă aducă zâmbetul!

La Kurtmann hainele miros a primăvară,
Totul în jur este ca un vis frumos
Un gând îmi dă târcoale, iară
Încă o vizită la ei, sigur nu va fi de prisos!

Sursă poză

             © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

2 comentarii:

florentin spunea...

O poveste frumoasa in versuri, care mi-a placut!
O sambata minunata!

Unknown spunea...

Multumesc mult!
:)
O sambata minunata si plina de veselie si de frumusete sa ai si tu!