vineri, 18 aprilie 2014

Ziua bună se cunoaşte după...cafea!

Dimineaţa-n zori de zi
Când soarele îmi bate-n fereastră,
Lumina aş vrea să o îndepărtez
Şi alarma mi-aş dori să nu o mai aud vreodată!

Când, însă, realizez că trebuie să mă trezesc,
 Cafeaua ce îmi înseninează fiecare dimineaţă o pregătesc
Doar cu ea gândurile mi le limpezesc
Şi, în fiecare dimineaţă, cu drag zâmbesc!

Ziua bună se cunoaşte după...cafea
Eu îmi ghicesc viitorul în ea!
Mi se dezvăluie bucurii şi totul e aievea
Credeţi-mă, cafeaua are dreptate adesea!

Sursă poză
Azi, m-am hotărât să-mi cumpăr
Cel mai inteligent expressor,
Lângă el, pe alarmă n-o sa mă mai supăr
În fiecare moment îmi va pregăti cafeaua, cu spor!

Recunosc că a fost dragoste la prima vedere,
Iar din clipa în care l-am întâlnit
În el am avut deplină încredere
Am ştiut că orice moment, lângă el, va fi fericit!

Atât de mult mi l-am dorit
Încât nu l-am putut uita,
La expressorul de la Saeco am revenit
Şi cu el am plecat, pentru a mă răsfăţa.

Sursă poză
Pentru a nu fi singur, m-am gândit
Să mai cumpăr încă un expressor  
Acesta mi s-a părut inedit
Şi mi l-am făcut cadou...repejor.

Am observat că este uşor de folosit
Şi mă pot bucura de felurite cafele
La el, nu am nimic de îmbunătăţit
Îmi va readuce, în viaţă, bucuriile!

Dimineţile-mi vor fi mult mai uşoare
Cu cele două expressoare,
Vor face o echipă perfectă
Iar eu pot avea, oricând, o cafea minunată!

Sursă poză
Cafeaua îmi va însenina orice clipă
Şi aripi îmi va da pentru noua zi,
Fiecare dimineaţă îmi va fi magică
Cu mare drag, de acum, mă voi trezi!

Ca un fluture voi zbura prin viaţă
Şi mă voi bucura de lucrurile mărunte,
Cu aripile-mi colorate voi pătrunde prin orice ceaţă
Din bucurie şi din iubire îmi voi forma propria punte!

Cafeaua magică preparată de noile expressoare
Mă va ajuta să trec peste orice clipă grea,
Chiar de, în suflet, îmi va fi ploaie
Cafeaua îmi va dărui aripi şi mândră voi zbura!

Sursă poză
             © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

2 comentarii:

Unknown spunea...

Aici ai mare dreptate!!!Cred ca o sa apelez si eu la un asa expresor..:p

Unknown spunea...

Daaaa! Mai ales un expressor d'asta de face o gra,ada de cafele...care mai de care mai neobisnuite :))