luni, 7 aprilie 2014

Ochii, oglinda sufletului

Se spune că ochii oglindesc, perfect, sufletul! Îmi place ca, atunci când fac cunoştinţă cu oameni noi, să îi privesc în ochi...îmi place să le descopăr sufletul, să intuiesc comorile ce le ascund, oamenii, dincolo de aspectul fizic, dincolo de prejudecăţile societăţii sau de lucrurile rele ce se spun despre ei.
Deseori, nu ne dăm seama cât de importanţi sunt ochii unui om...ochii, acest dar magnific ce ni s-a dat o dată cu viaţa, ne ajută să vedem lumea aşa cum sufletul nostru îşi doreşte: dacă sufletul vrea din ce în ce mai mult, dacă fericirea înseamnă, pentru acel suflet, averi, băuturi, bătălii, atunci ochii vor vedea lumea din această perpectivă. Dacă, însă, sufletul vede în lucrurile simple din viaţa de zi cu zi fericiri, dacă bucuriile simple îi sunt sufletului balsam, atunci ochii vor vedea lumea din această perpectivă.
Ochii, indiferent de culoare lor  - fie că sunt negri, albaştri, verzi, căprui - întotdeauna vor rămâne un tablou perfect realizat al sufletului!
Eu am ochii negri. Îmi place foarte mult culoarea ochilor mei, însă mi-am dorit enorm ca ochii mei să spună, chiar şi pentru câteva clipe, povestea mării. Mereu am invidiat, într-un sens bun, persoanele cu ochii albaştri; i-am invidiat pentru că marea este una din marile mele iubiri, marea m-a sedus, din prima clipă în care am văzut-o, cu glasul ei, cu mângâierea ei suavă, atunci când este liniştită sau cu loviturile ei bruşte, atunci când este supărată. 
Într-o frumoasă zi de vară, o zi în care, deşi eram departe de mare, o puteam simţi peste tot, în jurul meu, m-am hotărât să îmi fac un cadou pentru...suflet!
Sursă poză
Auzisem că pot găsi cea mai bună ofertă calitate-preţ la magazinul LENSA. Observând că acest magazin îmi este recomandat de mai mulţi oameni mulţumiţi de serviciile lor, am hotărât să arunc o privire pe pagina lor. 
Recunosc că, deşi îmi doream enorm să îmi fac acest cadou, îmi era tare frică de...necunoscut. Îmi făceam tot felul de gânduri în legătură cu instrucţiunile de folosire a lentilelor. De cum am găsit, pe site, informaţii detaliate cu privire la tot ceea ce vroiam să aflu, în legătură cu lentilele colorate, m-am liniştit. Mi-a plăcut foarte mult faptul că, pe site, am găsit aceste informaţii detaliate. Totul era explicat foarte bine şi frica ce mă învăluia până atunci dispăruse, lăsând locul liniştii şi al certitudinii că lentilele colorate nu îmi vor face nici un rău ci, din contră, prin ele îmi voi îndeplini încă un vis; un vis ce fremăta, de mult timp, în sufletul meu!
Sursă poză
Am fost plăcut surprinsă observând că au o gamă atât de variată de lentile de contact albastre. Pur şi simplu, atunci când am vrut să îmi aleg nuanţa de albastru care să se plieze perfect pe sufletul meu, nu am ştiut ce nuanţă îmi place cel mai mult. Am găsit, la Lensa, atâtea nuanţe frumoase, încât mi-a trebuit ceva timp pentru a mă hotărî. După gândiri şi răzgândiri, am ales nuanţa Vivid Blue, o nuanţă ce a avut darul de a-mi readuce amintiri frumoase de la mare, amintiri ce se derulau, în faţa ochilor mei, ca un film; un film al trecutului ce, acum, îmi aducea o bucurie greu de exprimat în cuvinte!
Fericită şi foarte emoţionată mi-am comandat minunatele lentile de contact albastre (împreună cu accesoriile potrivite) şi, de cum le-am primit, mi-am dorit să le încerc:

Poza îmi aparţine
Prima dată când am văzut cum marea îşi cântă povestea în ochii mei, am fost extrem de fericită! Nu îmi venea să cred că mi-am îndeplinit şi acest vis! Recunosc că nu mă mai săturam să îmi privesc fermecătoarea culoare a ochilor...pur şi simplu, de când am văzut cât de frumoase sunt noile mele lentile de contact colorate, ochii ce m-au sedus...au fost chiar ochii mei
Acum, nu mai eram invidioasă pe oamenii cu ochi albaştri...acum, aveam cei mai frumoşi ochi! Ochi ce îmi cântau, zi de zi, povestea mării; ochi ce îmi aduceau marea mea iubire - marea - aproape, clipă de clipă!

© Adelina Anca F.             
© Poveşti

Niciun comentariu: