luni, 14 aprilie 2014

Nu mi-e frică!

De mică am învăţat
Că dantura-i o comoară!
De părinţi am ascultat
Iar acum, dentistul nu mă-nfioară!

Periodic merg la doctor
Fără să îmi fie frică,
Nu trebuie să rămân spectator
Nici măcar la problema cea mai mică!

Copil fiind, părinţii mi-au explicat
Că medicul stomatolog este prietenos,
Nicium ei nu m-au forţat
Căci doctorul de la DentFix este chiar omenos!

Sursă poză
 Primăvara aceasta îmi doresc
Mai bine dinţii să mi-i îngrijesc.
La DentFix voi merge pentru detartraj și periaj
Doar aici, dinţii vor avea parte de un minunat masaj!

Acum teamă nu mai am,
De când sunt mică, ea a dispărut
Atunci, ca şi acum, ştiam
Că vizitele la stomatolog nu trebuie să le întrerup!

De două ori pe an eu merg la dentist,
Pentru dinţii mei îmi doresc un control profesionist! 
Curăţarea dinţilor este foarte importantă
Igiena dentară trebuie să fie, de către toţi, acceptată!

Sursă poză
Dacă, vreodată, carii voi avea,
La DentFix, fără să stau pe gânduri, voi ajunge
Eu ştiu că deloc nu mă va durea,
Căci la cel mai bun doctor voi merge!

Voi avea grijă de dantura mea
Indiferent de ce greutăţi voi întâmpina,
Dantura, nu uitaţi, comoară vă este
Ce nu aveţi voie să o pierdeţi, aşa să daţi de veste!

Un zâmbet frumos
Poate înfrumuseţa viaţa oricui,
Un om, atunci când trece printr-un moment dureros,
Doar cu un zâmbet se poate lecui!

Poza îmi aparţine
La dentist mergeţi regulat
Pentru un zâmbet curat,
Iar carii dacă aveţi,
La doctor trebuie să le trimiteţi!

La DentFix dacă veţi merge
Frica imediat va trece,
Doctorul va avea grijă şi, lângă el, nu veţi ceda
Frumuseţea şi liniştea în viaţa voastră o va reda!

Alegeţi sănătatea pentru dantura voastră
Şi veţi avea o viaţă cu adevărat măiastră,
Igiena şi controlul nicicând nu trebuie să lipsească
Nu lăsaţi frica dinţii să vi-i pedepsească!

             © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

2 comentarii:

Unknown spunea...

Asa cum despre ochii unei persoane se spune ca reprezinta "oglinda sufletului" tot astfel despre zambet se spune ca lumineaza orice persoane.
Iar un zambet frumos este molipsitor, aducand alte zambete de la cei ce-l privesc.
Pentru a avea un zambet care sa aduca lumina in sufletele celorlalti trebuie sa avem grija de dantura noastra prin vizite obligatorii, de cel putin doua ori pe an, la docotrul stomatolog.

Unknown spunea...

Da! Trebuie sa avem grija de dinti, pentru ca sunt foarte importanti! Din pacate, obisnuim sa mergem la doctor doar atunci cand ne aflam intr-o situatie critica...