vineri, 4 aprilie 2014

Tendinţe de primăvară

Primăvara aceasta vreau să fiu în tendinţe! Nu! Nu în orice tendinţe! Nu vreau să fiu în tendinţele impuse de...societate, ci în tendinţele impuse de gusturile mele! Primăvara aceasta vreau să mă îmbrac aşa cum mă simt eu bine, vreau să fiu naturală, veselă şi...zglobie! Vreau să zâmbesc şi vreau să eman fericire. Vreau să creez propriul fashion trend
Îmi doresc să am propriul stil vestimentar, pentru că nu sunt genul de persoană care "se ia după turmă"; îmi place să fiu originală, să mă îmbrac ascultându-mi propriile gusturi, nu revistele de modă!
Sursă poză
Pentru că programul îmi este destul de încărcat, m-am hotărât să cumpăr hăinuţe noi de pe un magazin online. Căutând pe internet un astfel de magazin, m-am trezit, dintr-o dată, pe GLITTIO, un magazin online minunat, de unde...cumpărăturile fericite îmi făceau cu ochiul.
Simţind nevoia de culoare în viaţa mea şi, dorindu-mi foarte mult să îmi cumpăr o rochiţă frumoasă, cu care să pot sărbători venirea primăverii, am căutat, printre modelele de la GLITTIO, rochia care avea să îmi lase o urmă de zâmbet, de culoare, de fericire şi de optimism. Au atâtea rochii frumoase, încât nu am ştiut ce să aleg! După îndelungi gândiri şi răzgândiri, am găsit rochia perfectă pentru mine: nuanţa superbă de roşu mi-a vrăjit simţurile, făcându-mă să mă simt un adevărat star! Decolteul este pus foarte frumos în valoare şi mi-au plăcut foarte mult detaliile din zona acestuia.
Fără să mai stau pe gânduri, am pus frumoasa rochie în coşul de cumpărături şi am fost tare fericită atunci când am văzut că am transportul gratuit.
Sursă poză


 Pentru că - nu-i aşa? - o rochie atât de frumoasă nu poate veni, în colet, singurică, am ales să îmi cumpăr şi un costum de baie cu care să mă mândresc fie la mare, fie la piscină. Am dat comanda pentru noua mea rochiţă roşie şi pentru minunatul costum de baie, fiind tare mândră de alegerile făcute şi nerăbdătoare să le port, pe amândouă. 
"De acum, voi comanda haine doar de GLITTIO! Ce bine că am găsit un magazin online de îmbrăcăminte cu preţuri bune, cu transportul gratuit (pentru unele comenzi) şi cu o gamă variate de produse, din care pot alege hainele preferate atât pentru mine, cât şi pentru copii şi bărbaţi!"


Sursă poză: http://www.glittio.ro
© Adelina Anca F.            
 © Poveşti

Niciun comentariu: