vineri, 18 aprilie 2014

Tablou din paşi de dans

Îmi e dor. Foarte dor. Îmi e dor de dans, de muzică, de senzaţia unică de libertate ce mi-o oferă dansul! Întotdeauna mi-a plăcut să dansez, mi-a plăcut să pictez sentimente, trăiri, zâmbete, lacrimi. Planşa de desen este muzica însăşi, iar pensula este corpul meu. Tabloul astfel pictat, devine o capodoperă ce va dăinui, pentru eternitate, în amintirea mea.
Ori de câte ori am simţit nevoia să îmi eliberez sentimentele negative sau să îmi exprim fericirea mult prea puternică, am ales planşa de desen - muzica - ce se plia perfect pe sufletul meu şi, din paşi de dans şi am început să creez cel mai frumos tablou; tablou colorat cu sentimente, cu fericire sau tristeţe, cu zâmbete sau lacrimi, cu amintiri frumoase sau mai puţin frumoase...tablou ce, la sfârşit, a devenit oglinda sufletului meu, oglinda a ceea ce eram la începutul dansului. 
În astfel de momente, obişnuiesc să dansez până la epuizare. Epuizare ce îmi linişteşte trăirile, îmi acoperă cicatricile şi rănile sufletului, îmi înfrumuseţează amintirile neplăcute, îmi mângâie lacrimile şi îmi readuce zâmbetul pe chip. 
Amintirea mea păstrează atâtea astfel de tablouri...tablouri ce mi-au devenit, în timp, mângâiere! 
Sursă poză
Îmi doresc foarte mult să transform viitoarele tablouri pictate din paşi de dans şi din sentimente, în adevărate opere de artă! Unde pot face acest lucru mai bine decât la o şcoală de dans minunată? Da...m-am hotărât să iau lecţii de dans, pentru a-mi picta trăirile din ce în ce mai frumos! 
Am aflat, de curând, de Şcoala de dans Soft Step şi, uitându-mă pe site-ul lor, am observat că au cursuri variate de dans şi tarife pentru orice buzunar
Îmi doresc să merg la cursuri de dans pentru adulţi, unde Soft Step oferă o varietate de cursuri, cum ar fi: cursuri de Tango, cursuri de Vals Vienez, cursuri de Samba sau cursuri de Salsa, pe care vreau să le şi învăţ! 

Sursă poză
Pentru că îmi doresc să îmi duc finuţa la cursuri de dans, am fost tare fericită atunci când am observat că Soft Step oferă şi cursuri de dans pentru copii. Aici, cei mici pot învăţa dansuri precum Tango, Bachata, Paso Doble, Cha-Cha, Jive, Vals Lent.

Timpul astfel petrecut cu cei mici, în paşi de dans, va fi timp de calitate, transformat în amintiri memorabile!
La Soft Step, oricine se poate îndrăgosti de dans, de viaţă, de libertate şi frumuseţe...în paşi de dans!

Sursă poză
© Adelina Anca F.            
© Poveşti

2 comentarii:

Unknown spunea...

Imi place <333333333 daca as avea timp as merge cu drag.Cand o sa am un copil o sa fac tot posibilul ca el sa mearga SiGur :)

Unknown spunea...

Sa stii ca este important pentru copii sa isi dezvolte anumite abilitati, inca de mici.