luni, 7 aprilie 2014

Darul din gând

Pe-o boare de vânt
Am primit, un dar, ca nicicând:
Un cuvânt transpus în gând
Şi un zâmbet în suflet intrând.

N-am ştiut, atunci, ce să mai cred
"Un cuvânt, un gând, un zâmbet
Râdeam, chiar eu, de acest cuget
Fără să ştiu cum, mai târziu, o să regret!

Îmi doream o schimbare
În a mea viaţă...plictisitoare;
Sufletul meu vroia alinare,
Inima tânjea după culoare!

Sursă poză
Pe-o boare de vânt
Am primit, un dar, ca nicicând,
Un cuvânt transpus în gând:
"La Miniprix sufletul îţi va-nflori!"

Cu acest năstruşnic gând
De îndat-am înţeles:
Mai fericită nu am fost nicicând
La Miniprix îmi voi găsi alinarea, bineînţeles!

De cum am păşit
În misteriosul unvivres vrăjit,
Aceşti pantofi cu toc m-au ademenit
 Pe loc, cu ei m-am primenit!

Sursă poză
 Lângă frumoşii pantofi cumpăraţi
Mi-am dorit şi nişte balerini asortaţi;
Aceştia m-au atras, spre ei, ca un magnet
Simţeam cum mă priveau, dăruindu-mi un zâmbet.

"A purta balerini
Nu va fi nicicând desuet!"
Mi-au şoptit, dar mie nu-mi venea să cred -
Balerinii mi-au vorbit, dar eu nu puteam să-nţeleg!

De îndată m-am gândit: "eu...cu cine am vorbit?!
De niciunde un răspuns am primit:
"Miniprix este tărmul magic
Unde povestea nu se va sfârşi, nicicând, tragic!"

Sursă poză

 Miniprix este o poveste frumoasă şi reală
În care oricine poate fi personaj principal;
La ei să te întorci nu va fi o greşeală
Doar aici te vei simţi un om extraordinar!

Ţine minte: nu îţi trebuie agoniseală!
N-ai nevoie de bani mulţi, nici pomeneală!
Doar aici "pantofii şi hainele
Costă cât mărţişoarele!*"

* citat preluat din campania Miniprix: “La miniPRIX, pantofii si hainele, costa cat martisoarele”
Sursă poză

Pentru a fi la curent
Cu acest loc de poveste şi pentru a-l împărtăşi,
Trebuie să aflaţi urgent
De aplicaţia miniPRIX:
G-Play 

           © Adelina Anca F.            
 © Poveşti

Niciun comentariu: