marți, 1 aprilie 2014

Poezie pe-o petală de trandafir

Pe o petală de trandafir
Zăcea, plângând, un mic cuvânt
Aflând vestea, am mers, abitir
Împinsă înspre cuvânt de vânt...

"Ce ai păţit, micuţule?"
Întreb, îngrijorată, cuvântul;
"Trandafirul s-a ofilit...l-a lovit un om fără scrupule!"
Am primit răspunsul, venit din lacrimi ce au lovit pământul...

Dragul meu cuvinţel, 
Trandafirul nu îl putem salva
Însă la Covera voi da apel
Fericirea să o readucă în a noastră grădină!
Sursă poză: http://www.covera.ro/

Bulbi, gladiole, Floarea-Soarelui şi trandafiri
Îmi doresc să cumpăr pentru a mea grădină
Covera să îmi sădească frumoase amintiri
Ce vor răsări în mintea mea atunci când voi avea în viaţă grindină.

Îmi doresc să învăţ de la specialişti
Cum să am grijă de minunile grădinii
Vreau, cuvinţelule, să devenim ecologişti
Cum se preţuieşte natura vreau să arătăm lumii!

Doar o dorinţă mai am,
Vreau ca în grădina mea
Să îmi amintesc, în viitor, cum reflectam
Lângă natura ce, cu ajutorul meu, înflorea...

Sursă poză: http://www.covera.ro/

Vreau sănătos să mâncăm
Din a noatră grădină frumoasă,
Cu roşii să ne delectăm
Munca noastră să devină faimoasă.

Vreau să cumpărăm seminţe multe
Ardei, coriandru, castraveţi şi sfeclă să plantăm
Însă avem nevoie de Covera ca să ne ajute,
Altfel nu vom şti cum să procedăm! 

Cuvinţelule, nu mai fi trist
Trandafirul ofilit nu îl putem salva
A trăit aşa cum i-a fost scris
Covera ne va învăţa şi ne va ajuta!

Sursă poză: http://www.covera.ro/

Tot greul ni se va părea uşor
Şi răul, vei vedea, a fost spre bine,
Când în grădină nu va mai fi nici un agresor
Şi secretul nouă ne va aparţine!

"Tu m-ai făcut mai fericit
Căci de Covera mi-ai povestit
Şi, chiar dacă-s doar cuvânt purtat de vânt
Voi povesti de Covera şi-mi voi lua, în lume, avânt!"

Cuvântul a plecat, purtat de vânt,
Dar eu nicicând nu-l voi uita;
Mi-a lăsat, ca amintire, trandafirul plăpând
Ce, prin minune, a înflorit în grădina mea!

Sursă poză
        © Adelina Anca F.         
© Poveşti

2 comentarii:

Unknown spunea...

Florile sunt cele mai frumoase podoabe ale pamantului si trebuie sa avem grija de ele,asa cum si legumele proaspat culese din gradina au grija de organismul nostru. Ai impletit cuvinte frumoase intr-un mesaj direct si concis. Felicitari.

Unknown spunea...

Multumesc, Mariana! Ai dreptate, florile ne infrumuseteaza orice clipa, sunt zambetul pamantului si bucuria fiecarui om!