joi, 24 aprilie 2014

Trăieşte în siguranţă!

De curând m-am gândit că "este mai bine să previi decât să tratezi", astfel încât m-am gândit serios că este timpul să nu îmi mai las casa neajutorată, atunci când plec! Pentru că am auzit fel şi fel de istorisiri despre hoţi ce au reuşit să între în case şi să fure sau să facă rău persoanelor ce locuiau acolo, am ales să apelez la serviciile companiei Master Security. În ei am cea mai mare încredere, pentru că nu am auzit nici un fel de critici la adresa lor.

Sursă poză

Sursă poză
M-am hotărât, aşadar, să îmi cumpăr un Kit alarmă wireless DSC 1616, fiind convinsă că voi trăi în siguranţă deplină, din momentul în care voi instala alarma.
Recunosc că, de când am această alarmă, nu mai am coşmaruri cu hoţi, nu îmi mai este frică să stau singură în casă şi, cel mai important, plec liniştită de acasă, ştiind că nu se va întâmpla nimic rău!
Viaţa mea s-a schimbat în bine şi stressul cotidian s-a redus considerabil, de când am adus, în casa mea, noua alarmă!

Sursă poză
De ziua mamei mele, i-am cumpărat un Kit alarma wireless, cu ajutorul căruia o ştiu în siguranţă, clipă de clipă! I-am cumpărat acest kit de alarmă, pentru că are o gamă completă de detectori şi controlere. De asemenea, ştiu că oferă o securitate completă, monitorizând atât comunicaţia radio,cât  şi comunicaţia telefonică.
Mama mea a fost foarte încântată atunci când a văzut cadoul şi l-am instalat, amândouă...printre avantajele acestui Kit alarma wireless, cel mai important este raportul calitate-preţ foarte bun! Eu şi mama mea am fost foarte mândre atunci când am reuşit să instalăm uşor şi să programăm, la fel de uşor, alarma.  
Autonomia mare (de peste un an) a detectorilor, integrează tabloul unui kit de alarmă perfect!

Acum, ori de câte ori plec cu mama, amândouă ştim că ne-am lăsat, în deplină siguranţă, casele şi, datorită alarmelor perfecte de la Master Security, ne putem relaxa...departe de casă!
Noi am ales să ne asigurăm siguranţa viitorului nostru şi al caselor noastre şi să prevenim orice formă de hoţie! Tu ce vei alege?
 
© Adelina Anca F.            
© Poveşti

4 comentarii:

Unknown spunea...

Siguranta este importanta pentru noi toti! Chiar m-ai convins sa imi cumpar un asemenea kit de alarma.

Unknown spunea...

:) Ma bucur ca am si putere de convingere!

borceablog spunea...

In ziua de azi, nu prea mai merge sa astepti sa iti asigure altii siguranta ...

Unknown spunea...

Pai da, trebuie sa faci ceva si sa o asiguri tu. Cat poti de bine ;)