vineri, 15 august 2014

Album de amintiri

Vara aceasta a fost o vară de neuitat. Am strâns zâmbetele sau lacrimile de fericire în clipe de basm, iar clipele le-am încuiat, pentru totdeauna, în poze. Poze pe care le-am descărcat într-un album digital, pe laptop.  Mi-aş dori foarte mult să mă pot bucura de aceste poze în format fizic. Mi-aş dori să le păstrez, ca pe suveniruri de nepreţuit, într-un album format din amintiri îndrăgite de sufletul meu. 

M-am hotărât, aşadar, să îmi fac un cadou. Un cadou ce îmi va aminti de cea mai frumoasă vară trăită până acum. Îmi voi cumpăra de la Cartuseria o imprimantă ce mă va ajuta să îmi îndeplinesc acest vis. Am apelcat la Cartuseria pentru că sunt de părere că atât persoanele fizice cât şi persoanele juridice pot reduce foarte mult costurile din birou sau de acasă, folosind un site de consumabile alternative.
Sursă poză: www.cartuseria.ro

Zis şi făcut, mi-am comandat această imprimantă HP cu cartuşe reîncărcabile. Am fost foarte fericită observând că, o dată cu acest produs, am primit şi 93 puncte de loialitate, pe care le pot schimba într-un voucher de 18.60 RON.

Îmi place foarte mult cceastă imprimantă multifuncţională, deoarece, după golire, cartuşele nu trebuiesc înlocuite. Mi s-a întâmplat ca la alte imprimante multifuncţionale să trebuiască să plătesc sume importante de bani numai pentru înlocuirea cartuşelor. Acum, această problemă a dispărut şi, iată, câştig, din start, bani.

Cartuşele sunt mari, având o capacitate de aproximativ 20 ml. pentru fiecare culoare, ele putându-se reîncărca foarte uşor.
Îmi place foarte mult şi ecranul cu touchscreen şi wireless

Această împrimantă este ideală pentru imprimarea fotografiilor preferate şi pentru crearea albumul pe care mi-l doresc atât de mult. Un album cu amintiri, pe care îl voi putea răsfoi ori de câte ori sufletul meu va avea nevoie să se reîncarce cu clipele frumoase, trăite alături de oamenii dragi mie.

Niciun comentariu: