vineri, 15 august 2014

Hainele trebuie să ne fie prietene!

Dintotdeauna mi-a plăcut să am grijă de mine, de imaginea mea şi, bineînţeles, de felul în care mă îmbrac. Atunci când îmi cumpăr haine, caut cel mai bun raport calitate-preţ.

Vara, ador să port rochii! Îmi plac rochiile cu decolteu, care îmi pun în evidenţă bustul - punctul meu forte. Ca orice femeie, am puncte forte, dar am şi defecte. Am învăţat, însă, că hainele îmi pot deveni prieteni sau duşmani. Până acumc âţiva ani, recunosc că nu ştiam cum să folosesc hainele, pentru a-mi pune în avidenţă atuurile însă, acum, ştiu exact cum să mă folosesc de haine pentru a-mi ascunde defectele.

Obişnuiesc să îmi cumpăr haine de la TinaR,  pentru că la ei am găsit cel mai satifăcător raport calitate - preţ. 

Sursă poză: www.tinar.ro

Pentru că, de curând, m-am angajat, am decis să îmi cumpăr câteva rochii office, care îmi vor da un plus de siguranţă, de încredere şi de mister. Îmi place foarte mult ca, la birou, să fiu elegantă şi îmi place să îmi cumpăr haine prin care să eman o anumită prestanţă. Rochiile office de la TinaR întotdeauna m-au jutat să fiu acel tip de femeia independentă care mi-a plăcut dintotdeauna.

Selecţie personală de rochii office; Sursă poze: www.tinar.ro

Pentru zilele libere, în care evit, pe cât posibil, să port ţinute office, am decis să îmi cumpăr şi câteva rochii casual, tot de la TinaR.

Sursă poza: www.tinar.ro

Nu după multe căutări, am găsit rochia preferată de vară. Îmi place foarte mult cum este pus în evidenţă decolteul şi ador culoarea delicată, roz.  

Cu această rochie sunt convinsă că voi reuşi să atrag privirile de admiraţie asupra mea, deoarece îmi pune foarte bine în evidenţă punctele forte şi îmi ascunde, perfect, defectele. 

Culoarea rochiei se potriveşte cu o piele bronzată, astfel încât bronzul căpătat în această vară va fi, şi el, foarte frumos pus în evidenţă.

Această frumoasă rochie cpnsider că nu trebuie să lipsească din garderoba nici unei femei care vrea să se simtă admirată de către bărbaţi şi alintată de către materialul fin şi vaporos al rochiei. 

Fiecare femeie trebuie să se simtă iubită, respectată, alintată şi complimentată de către bărbatul iubit, admirată de către ceilalţi bărbaţi, invidiată, într-un sens bun, de către celelalte femei şi respectată în proprii ei ochi. Pentru toate aceste lucruri, fiecare femeie trebuie să înveţe cum să îşi facă din haine prietene, nu duşmani!

O dată cu venirea verii, TinaR a început să vândă şi produse de fashion şi beauty. Dragelor, vom putea alege astfel de produse din peste 200 de branduri, atât interne, cât şi internaţionale. Astfel, vom putea cumpăra produse de fashion şi beauty de la branduri de renume, precum Adidas, Converse, Desigual, Diesel, Lacoste, NikeTom Tailor, Vero Moda.

Niciun comentariu: